• Tidily

    Babyboxerna från familjeliv, apotek etc

    Hej.

    Är det värt å beställa någon babybox, eller får man bara massa reklam och telefonsäljare efter sig sen.

  • Svar på tråden Babyboxerna från familjeliv, apotek etc
  • RJEL

    Håll dig till alla apoteks boxar och typ Ica maxis box.
    Allt annat ger bara massa mail o reklam tyvärr.

    Finns ju olika namn på apoteken o alla har olika boxar men ungefär samma innehåll men allt är användbart och bra

  • Zaxika

    Jag blev besviken på babyboxarna. Var i princip ett paket blöjor, några tvättlappar och en barnolja i. Men gör det som känns bäst för dig.

  • Iowhannah

    Jag säger som RJEL, håll dig till apotekens, Icas och Liberos (den var den absolut bästa när jag väntade första barnet). Jag har inte fått en massa reklam och skräp iaf. Sen kan du alltid NIXa din telefon (fast det hjälper förvisso inte mot de ställen man har skrivit upp sig på).

  • engladprick

    babyproffsens var bäst! blöjor haklapp matningssked servetter och nappflaska!!

    jag hämtade en box från varje ställe jag kunde och enda besvikelsen var loyds apotek och apotek hjärtat. de innehöll minst och saknade ett bokpaket som alla andra innehöll.

    visst fick man en del mail efter men de var ju bara säga upp via länk i mailet ????

  • LittleSunshine84

    Jag angav felaktigt Tlf så blev aldrig störd av försäljare :P

  • Magnusw32
    Zaxika skrev 2018-05-14 14:17:33 följande:

    Jag blev besviken på babyboxarna. Var i princip ett paket blöjor, några tvättlappar och en barnolja i. Men gör det som känns bäst för dig.


    Det är väl jättebra grejer att få helt gratis??

    Va hade du väntat dig??
  • JLES

    Jag har bara hämtat ut en än! Ska hämta ut Libero/Ica Maxi snart samt Apoteket Hjärtat när den kommer i lager på mitt apotek. Jag är dock SUPERNÖJD med Apotekgruppens babybox! :D Fick en Avent nappflaska från Philips och en napp från Philips. Fick också dregglis, bebistandkräm, bebisschampoo och lite andra sådana hygienartiklar + ett paket blöjor. Sen fanns det blöjkuponger från Pampers i den också. :) Det bästa var helt klart nappflaskan!!

  • JLES

    Ojdå, någon grävde upp den här tråden från nekroland.. Såg inte det! Whoops!

Svar på tråden Babyboxerna från familjeliv, apotek etc