• Anonym (Tonåring)

    Jag är orolig

    Jag är en 13 årig tjej som är ihop med en 14 årig kille vi har haft det väldigt bra i ungefär 3 månader men nu ville han ha sex jag ville inte men han övertalade mig till det så jag har förlorat oskulden han har sen dess blivit mer aggressiv ibland tvingar han mig till att ha sex med honom som jag uttrycker i ord att jag inte vill tvingar mig till att skicka "nudes" jag vågar inte att berätta för min mamma för hon kan tro att jag är nån slampa :( kan nån snälla hjälpa mig

  • Svar på tråden Jag är orolig
  • Anonym (Aa)
    Anonym (Tonåring) skrev 2018-05-17 13:34:02 följande:

    Jag är en 13 årig tjej som är ihop med en 14 årig kille vi har haft det väldigt bra i ungefär 3 månader men nu ville han ha sex jag ville inte men han övertalade mig till det så jag har förlorat oskulden han har sen dess blivit mer aggressiv ibland tvingar han mig till att ha sex med honom som jag uttrycker i ord att jag inte vill tvingar mig till att skicka "nudes" jag vågar inte att berätta för min mamma för hon kan tro att jag är nån slampa :( kan nån snälla hjälpa mig


    Ok
  • Anonym (Fia)

    Din kille gör helt fel och så här ska du INTE behöva ha det!

    Har du någon vuxen kring dig som du litar på så berätta för denne. Kanske skolsyster, syskon, pappa, mentor, tränare?

    Och gör slut med killen! Du förtjänar så mycket bättre!

  • Rudbeckius

    Så får pojken inte göra. Han verkar lite ung och porrskadad? Säg ifrån. Du ska inte tvingas göra saker du inte vill. Du är värd respekt. Din tonårstid ska vara rolig

    Jag är pappa till flera barn, pojkar och flickor. Jag kan tycka att du allt är lite ung ännu för sex. Skulle du själv vilja ta det lite lugnt med det några år till?

    Om du har någon vuxen att prata med så vore det bäst. Sånt är vi vuxna till för. Säg till mamma eller pappa att du har en känslig sak att berätta och att de måste hålla sig respektfulla och lugna annars vill du inte prata med dem. Jag pratade som ung pojke med min farmor och sedan min morfar om mina första erfarenhet av tjejer. Farmor och morfar gav mig helt olika råd.

  • Rudbeckius

    Du är verkligen ingen slampa. Du är ett barn som övertalats till saker du egentligen inte vill göra av ett annat barn.

Svar på tråden Jag är orolig