• Anonym (Nudistdebutant)

    Är helrakad kuk och fitta normen på nudistbad?

    Någon med erfarenhet som kan berätta?

  • Svar på tråden Är helrakad kuk och fitta normen på nudistbad?
  • Anonym (Ep)

    Nu har jag inte varit så mycket på mixade naturistbad med jag har varit på flertal kallbadhus och nakenbad där det enbart är män. Jag skulle säga att det är en majoritet av rakade kön, främst yngre och medelålders som när rakat, äldre har hår..

  • Anonym (Päls)

    Var på naturistbad för första gången någonsin idag, och både jag och min partner slogs av att alla som vi såg, utan undantag, var helrakade.

    Kändes verkligen som det var något uttalat...

  • Anonym (Nudistdebutant)
    Anonym (Päls) skrev 2018-06-02 21:18:53 följande:

    Var på naturistbad för första gången någonsin idag, och både jag och min partner slogs av att alla som vi såg, utan undantag, var helrakade.

    Kändes verkligen som det var något uttalat...


    Ok. Berätta mer om er nudistdebut. Intryck?
    Har hört att det är nästan kliniskt helrakad på nudistbad, därav min trådstart.
  • Arjahi

    På ett nakenbad är frågan om kön eller könsbehåring på folk en icke-fråga. Blottning hör inte hemma på en sådan plats.

  • Anonym (Nudistdebutant)
    Arjahi skrev 2018-06-02 22:47:49 följande:

    På ett nakenbad är frågan om kön eller könsbehåring på folk en icke-fråga. Blottning hör inte hemma på en sådan plats.


    Blottning? Men de blottar ju kuk & fitta.
  • Ka11e

    Jag har varit en del på nakenstränder och upplever inte att det är en norm att vara rakad även om många är det.

    Medelåldern är ju ofta väldigt hög och det är få 60+ som rakar sig och det är inte ovanligt att det dyker upp orakade 30-åringar

  • Fjäril Vingad
    Arjahi skrev 2018-06-02 22:47:49 följande:

    På ett nakenbad är frågan om kön eller könsbehåring på folk en icke-fråga. Blottning hör inte hemma på en sådan plats.


    Du förstår väl att man går naken på ett naturistbad?
  • Anonym (Par)

    Vi har varit på naken bad de senaste 5-6 åren och tyvärr är vår uppfattning att rakat är vanligast. Det finns en del orakade med men de är få. Det är främst män som inte rakar.

    Lite synd om många känner att de måste raka sig för att vara på ett nakenbad.

Svar på tråden Är helrakad kuk och fitta normen på nudistbad?