• Vendela18

    Tappar koncentrationen

    hej det e såhär att jag var sjuk för ca 1 månad sen så åt inte mkt alls bara soppa o yoggi och nu maj månad har jag börjat ät normalt igen med sallad kött o allt möjligt men det jag märkt som e konstigt är att jag blir extremt trött fastän jag sover bra och ingen stress så blir jag extremt trött om jag jobbar eller tar promenad samt tappar koncentrationen har huvudvärk och synen blitt lite sämre. Nu min fråga till er kunniga är. Har jag brist på någon vitamin som orsakar detta kanske folacin,järnet kanske e lågt eller folacin för haft problem med det innan. så snälla någon som kan hjälp mig

  • Svar på tråden Tappar koncentrationen
  • Carambolan

    Du är händelsevis inte pollenallergiker...? Det är ju något som verkligen har exploderat de senaste tre veckorna och som kan ge de symptom du beskriver.

  • Vendela18

    Heej. jag vet inte aldrig haft det här problemet innan hade vatt bra veta för jättejobbigt ha se såhär.

  • Feminina

    Du har inte haft någon fästing?

    Du kan ju prova köpa receptfria pollenallergitabletter på apoteket och se om det blir bättre för att utesluta allergi. Om det inte hjälper, sök hjälp på vårdcentral så de får ta blodprov på dig.

Svar på tråden Tappar koncentrationen