• lilagrodautanben

    Är detta ett plus?

    Hej! Det är såhär - jag hade äl den 5 maj gissar jag. Igår va mensen två dagar sen så då tog jag ett gravtest på jobbet kring lunch. Detta visade svagt plus. Ser ni?
    Tog ett till imorse med morgonurin och det var så svagt att det knappt syntes. Tog ett till efter jobbet som var en aniiing synligare. BIM+3 idag alltså. Vad tror ni? Varför är det inte starkare? Är jag öht gravid månne? Försöker få in bilder i kommentarena, funkar intehär :/

  • Svar på tråden Är detta ett plus?
  • lilagrodautanben
    Salmiakk skrev 2018-05-22 14:22:56 följande:

    Översta testet är positivt, men inte det nedersta.


    Tack för ditt ögaoch din tid :) Men tredje bilden då? Dagens lunchtest.. Tycker mig se två streck men kanske bara inbillar mig ?
  • millow

    När jag fick sådär svaga streck så fick jag tidiga missfall. Vänta några dagar och ta ett nytt test om inte mensen kommit?

  • lilagrodautanben
    Pr0nographic skrev 2018-05-22 14:48:24 följande:

    Jag ser positivt på alla test. Hade exakt likadant och nu väntar jag tvillingar i v 20 :)


    OJ! Jag ärosäker eftersom det inte blivit starkare och tvillingar vill jag helst inte ha, ligger nära i släkten men jag har redan tre kids ;) 
    Aja får väl se vad som händer. HAtar osäkerheten dock.. 
  • lilagrodautanben

    Fasen! Insåg just en sak! Förra månaden varjag fyra dagar tidig i mensen, detta har min menskalender snappat uppmen jag har skrivit att det EGENTLIGA bim datumet är imorgon enligt min vanliga cykel. KAnske kan alla svaga tester bero på det? att mensen är förens imorgon och alltså hade jag äl senare än vad Womanlog säger? 

  • lilagrodautanben

    eftermiddagstestet efter 3 koppar kaffe och 4 glas vatten, 3 timmar sedan sista kiss. Snälla? NÅGON SOM kan ge mig en åsikt? Jag personligen tycker det är svagre men vet inte om det beror på att det var så utspädd urin...

  • B0bbo
    lilagrodautanben skrev 2018-05-23 17:08:42 följande:

    eftermiddagstestet efter 3 koppar kaffe och 4 glas vatten, 3 timmar sedan sista kiss. Snälla? NÅGON SOM kan ge mig en åsikt? Jag personligen tycker det är svagre men vet inte om det beror på att det var så utspädd urin...


    Jag skulle tyvärr säga att detta är negativt.
  • Moorii

    Tycker det är ett svagt streck. Men skulle råda dig att låta bli att testa nu på några dagar. Vänta tex tills på måndag, så ser du lättare om det blivit starkare eller inte.

  • lilagrodautanben
    Moorii skrev 2018-05-23 18:00:43 följande:

    Tycker det är ett svagt streck. Men skulle råda dig att låta bli att testa nu på några dagar. Vänta tex tills på måndag, så ser du lättare om det blivit starkare eller inte.


    Typ det absoluta svåraste som finns :P vänta alltså.

    Men tack för ditt svar! :)
Svar på tråden Är detta ett plus?