• Anonym (tjejen)

    Man,vad har du för fetisch/er?

    Vad går du igång på, har du utövat dina fetisch/er?

  • Svar på tråden Man,vad har du för fetisch/er?
  • Fritz08

    Jag går igång av filmer på Tumbl där en man blir peggad av en kvinna. Dvs påsatt av en strap-on.

    Har fått en liknande behandling för många år sedan.

    Du själv?

  • Anonym (..)
    Fritz08 skrev 2018-05-23 17:59:22 följande:

    Jag går igång av filmer på Tumbl där en man blir peggad av en kvinna. Dvs påsatt av en strap-on.

    Har fått en liknande behandling för många år sedan.

    Du själv?


    Har ungefär samma fetisch. Frun sätter på mig med en strapon varje månad när hon har mens. Det är verkligen nice :)
  • Anonym (Phi)

    Trossniff, mamma-son rollspel, dia bröst, leksaker

  • Fritz08
    Anonym (..) skrev 2018-05-23 18:55:22 följande:

    Har ungefär samma fetisch. Frun sätter på mig med en strapon varje månad när hon har mens. Det är verkligen nice :)


    Härligt. Nu blev jag avundsjuk.
  • Anonym (gube)

    Jag är en äldre man som känner det eggande att klä mig i damunderkläder, helst i retrostil. Har inget intresse av att klä ut mig till kvinna, men gillar att ha på mig    t ex höfthållare, spetstrosor, tunna strumpor och behå. Min typ av fetischism räknas inte längre som klassificerad sinnessjukdom enligt vad jag kunnat läsa mig till, men en del kanske tycker annorlunda. Emotser kommentarer. Och hur mycket av sådant här skall en hustru förväntas tåla?

  • Anonym (R)

    Jag går i gång på glansiga täckjackor och skinnkjol

  • Anonymstockholm

    jag har bindor på mig för jag tycker det är för jävligt skönt

  • Anonym (Anonym)
    Jag gillar känslan av att ha på mig binda (tjock utan vingar) men framförallt att se och känna på en tjej som har tjocka bindor på sig. Har ingen aning om var denna fetisch kommer ifrån men jag har tur och har en sambo som ställer upp hyfsat ofta. Hon verkar dessutom gilla det mer än hon vill erkänna  

    Jag är väldigt nyfiken på om det finns några tjejer därute som gillar att ha binda på sig?
Svar på tråden Man,vad har du för fetisch/er?