• Anonym (S)

    Rädd för sex fast ändå inte?

    Hej! Jag är 23 och oskuld och är rädd för sex. Tror jag. Alltså det är så att jag vill ha sex. Jag är sugen på sex, jag tänker på sex och jag smeker mig själv. Kan kolla på porr och tänka men guuud va skönt detdär ser ut. MEN! Varje gång jag tänker på sex så tänker jag på förspelet osv men så fort "in och ut" delen kommer får jag panik och tar ej vidare min fantasi. Anledningen är för att jag är rädd för var killens penis ska ta vägen? Jag menar visst jag fattar att den ska in och att de tydligen finns plats för det osv, men tänk så går han för djupt in? Tänk så nuddar han något han inte ska därinne? Tänk så går något i mig sönder?


    Jag känner mig skitkonstig helt ärligt som tänker såhär. Men så fort jag tänker på att en penis ska in i mig så känner jag hur mitt underliv drar ihop sig och jag blir spänd i hela kroppen. Varför är det såhär?? Mår så dåligt. Har försökt stoppa in ett finger i mig för att försäkra mig om att jag är dum som tänker så men det gör så ont att jag vill gråta och jag är skiträdd att fortsätta gå in djupare.


    Får inte loss dessa tankar!!!! Blir GALEN. HJÄLP.


    Kan tillägga att när jag var 17 så försökte jag ha sex med en kille jag tyckte sisådär om (blev ej våt) och vi försökte ändå och jag fick så ont att jag grät. Men även innan den händelsen ägde rum så hade jag dessa tankar i huvudet.


     

  • Svar på tråden Rädd för sex fast ändå inte?
  • Anonym (Mizzy)

    Oj låter inte bra, en penis kan komma långt in i dig men det är bara skönt och absolut inget farligt.

    Titta på porr tillsammans med en kille du gillar, bli kåta tillsammans och använd glidmedel på hans penis och på din klitoris (hemligheten och han kommer lätt GLIDA in) Slappna av så ska du se att allt kommer gå bra.

  • Johannako

    Jag är snart 25 år och oskuld, jag har lekt en del med mig själv mycket för att jag är nyfiken och vill testa mig fram. Jag kan säga att om du verkligen vill testa om en man får plats så hade jag köpt en dildo det gjorde jag , det tog ett par försök innan den kom in och sen ytterligare försök tills det verkligen var skönt, viktigt att man är upphetsad och avslappnad för att det ska kännas skönt, låt det ta sin tid och utforska dig själv det är det bästa råd jag kan ge dig

Svar på tråden Rädd för sex fast ändå inte?