• Emmasofia15

    Vad ska jag göra?

    Hej jag är en tjej som gillar en kille i åk 9, han går ut skolan dnsrt och jag vill verkligen lära känna honom och visa honom att jag gillar honom. Men provlemet ör hur jag ska ta kontakt med honom, jag är alledes för blyg flr att prata även om jag vill göra det, han har inte instagram och jag vågar inte gå fram och fråga honom om hans snap. Jag har sett honom bita/slicka dig om läpparna när han har tittat på mig en gång flr ett tag sen, förra veckan skulle han hämta en boll på ett tak (vi har två byggnader, skolan och matsalen, matsalens tak är i samma höjd som andravåningen i skolan) och när han såg mig log han lite och försökte styla för mig och sparkade bollen så långt han kunde. Idag när jag skulle till skolan så satt han i ett av fönstrerna och tittade på mig och min kompis när vi kom till skolan och på min no lektion idsg så satt vi ute och arbetade, och han och hans gäng satt snett bakom om och vi böda kände deras blickar och ibland när jag vände mig om fick jag och han ögonkontakt och han log lite mot mig (vågade bara ha ögonkontakt med hnm några sek innan jag vände tbx huvudet igen). Jag vet inte hur jag ska tolka det här heller då han kan vaa dryg och hänger med dem dryga och som leker orten/är orten. och hur kan jag göra för att visa mitt intresse för honom även om jag är så blyg som jag är?

  • Svar på tråden Vad ska jag göra?
  • Carambolan

    Ge honon din snap om du inte vågar fråga om hans. Lägg en lapp i hans skåp eller nåt.

Svar på tråden Vad ska jag göra?