• Anonymstockholm

    någon som har binda fetisch?

    hej någon som har binda fetisch?
    kvinnor som män snälla seriösa svar!!!!

  • Svar på tråden någon som har binda fetisch?
  • Anonym (Anonym)

    Japp!

    Försökte starta en tråd om det för ett tag sen men den försvann fortare än kvickt...

    Jag gillar känslan av att ha på mig binda själv men framförallt att se och känna på en tjej som har tjocka bindor på sig. Har ingen aning om var denna fetisch kommer ifrån men jag har tur och har en sambo som ställer upp hyfsat ofta. Hon verkar dessutom gilla det mer än hon vill erkänna

    Jag är väldigt nyfiken på om det finns några tjejer därute som gillar att ha binda på sig?

  • Anonymstockholm

    jag skulle gärna träffas för jag använder bindor

  • Anonymstockholm

    skulle du och din sambo vilja träffas?????

  • Anonym (Anonym)

    Det är tyvärr inte aktuellt men vi kanske kan se om det finns något intresse för  detta ämne därute...

    Mitt första riktiga förhållande tog slut pga att jag inte vågade säga något till henne om min fetisch. Detta var i början av 90-talet när Libresse hade gigantiska bindor som hon envisades med att använda på nätterna. Min frustration växte och gjorde mig irriterad och elak och till slut orkade hon inte mer den stackaren...

    Sedan dess har jag berättat för i stort sett alla flickvänner/sambos och det är ännu ingen som har tyckt att det varit avtändande eller så och samtliga har ställt upp och använt bindor som sexleksaker i någon utsträckning.

    Däremot har jag bara träffat en tjej som på riktigt njutit eller gått igång av bindor. Tycker att det borde finnas fler...

    För mig handlar det inte om mens eller blod eller så utan bara om den tjocka känslan. 

  • Anonymstockholm

    älskar mina bindor i alla fall skönt och tryggt
    att ha binda på mig

Svar på tråden någon som har binda fetisch?