• Anonym (PW)

    Särbo och sons pappa dog plötsligt

    Min särbo och pappa till min son dog helt jävla plötsligt för ca en månad sen, vi bodde inte ihop eftersom efter att vi fick vår son så blev det så enormt mycket bråk att vi helt enkelt inte kunde bo ihop, vi gjorde slut och flyttade isär när vår son var ca 4 månader men en månad senare bestämde vi oss för att vara tillsammans men inte bo ihop, dels pga att vi bråkade för mycket om helt onödiga saker när vi var för mycket inpå varandra men också för att han ville jobba i Norge o tjäna massa pengar som han hade gjort före graviditeten. Han tänkte lite att eftersom före jag blev gravid så hade vi ju ett helt fantastiskt långdistansförhållande så varför skulle det inte funka igen... Jag har inte helt hållit med om det eftersom tidigare hade vi inget större ansvar än oss själva men sen fick vi barn o han stack och hade hanfortfarande bara ansvar för sig själv medans jag var ensam med ansvar för både mig och vårt barn helt ensam men jag älskar ändå honom så d fick vara så! Nu är vår son lite över 3 år och han hade äntligen bestämt sig för att komma hem till Sverige igen, men så dog han. Vi har varit lite on/off, vi har försökt komma fram till vad som är bäst för oss alla tre och en period har det bästa varit att jag och vår son har fått ha vårt liv här och hans pappa har fått ha sitt liv där men oavsett alla bråk o problem eller on/off osv så har vi aldrig lämnat varandra, vi har alltid tänkt oss en framtid ihop men så som sagt, han dog.. Och jag är bara så jävla ledsen!!! Jag förväntade mig att en framtid med honom och ni finns det inte mer, oavsett hur rörigt saker kan ha varit fanns han där även om det inte var hela veckorna men nu är jag helt jävla ensam. Jag är 28 år med en son på 3 år och det känns som hela mitt liv redan är över. Hur ska jag hantera sorgen utan att det förstör vår son ?? 

  • Svar på tråden Särbo och sons pappa dog plötsligt
  • Anonym (Häpp)

    Du skall hantera din sorg, inte bara springa på och försöka komma undan. Sorgen kommer du alltid att ha men det blir enklare att hantera med tiden.

    Livet kommer att bli bra, för varje dag som går kommer du att bli starkare och det blir faktiskt bättre med tiden.

Svar på tråden Särbo och sons pappa dog plötsligt