• Alvas

    Efter GBP

    Nu är det tio dagar sedan jag gjorde min gbp, måendet har gått upp och ner, förutom att jag kände mig mentalt platt första dagarna så mådde jag fysiskt bra men det ändrades på 5 dagen efter, då blev jag svimfärdig(och svimmade ett par ggr), yr, illamående, allmänt påverkad- ringde kir.mottagningen som rekommenderade att i första hand dricka mer ifall jag var uttorkad men jag kan säga att dricka var inget problem och har fått i mig lätt 1,5-2 L vätska/dygn. I 3 dagar kunde jag knappt så och nu sista 2 dagarna känner jag mig inte illamående men jag har en obehagskänsla i magen och blir helt matt varje gång jag rör på mig, trycker liksom i magen och känner mig tjyvtjock. Får i mig rätt mängd vätska och även börjat med purekost, och inga problem med att svälja eller så... Ursäkta långt inlägg men : Är det det fler som känt sig såhär efter att först mått bra och sedan vänt och bara mår dåligt? Den mentala biten första dagarna känner jag har släppt nu är det mer att jag inte vet vad jag ska göra med detta.... Flera samtal med kir. och ssk på mottagningen utan egentlig hjälp.... Några tips eller råd eller andra med erfarenheter?

Svar på tråden Efter GBP