• Nicciz

    BIM juli 2018

    Hej!

    Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

  • Svar på tråden BIM juli 2018
  • Ettlitetsyskon

    Hej

    Flyttar över mig här från juni. Tog ut spiralen den 20 april och igår kom äntligen första mensen. Första gången man har längtat efter den.

    Har börjat köra med natural cycles och enligt den blir det bim 5 juli. Detta blir första försöket. Har två barn så detta blir en liten sladdis

    Bim Juli

    5 Juli ettlitetsyskon

  • Ettlitetsyskon

    Hej

    Flyttar över mig här från juni. Tog ut spiralen den 20 april och igår kom äntligen första mensen. Första gången man har längtat efter den.

    Har börjat köra med natural cycles och enligt den blir det bim 5 juli. Detta blir första försöket. Har två barn så detta blir en liten sladdis

    Bim Juli

    5 Juli ettlitetsyskon

  • Ettlitetsyskon

    Hej

    Flyttar över mig här från juni. Tog ut spiralen den 20 april och igår kom äntligen första mensen. Första gången man har längtat efter den.

    Har börjat köra med natural cycles och enligt den blir det bim 5 juli. Detta blir första försöket. Har två barn så detta blir en liten sladdis

    Bim Juli

    5 Juli ettlitetsyskon

  • zion

    Jag hakar på. Ingen äl i denna cykel så vet inte riktigt när mensen kommer men den bör komma inom 2 veckor så bim nån gång i mitten av juli men skriver inte in mig på listan än.

  • JenniB

    Hej!


    Idag kom ÄNTLIGEN mensen efter att jag slutat med ppillerna den 6/4!
    Så nu kör vi och försöker tänka så positivt det bara går. Håller tummarna för oss alla! Hjärta

    BIM juli 2018

    4 juli - Issari

    5 juli - ettlitetsyskon

    6 juli - JenniB

    12 juli - Nicciz

  • johannastroberg

    Flyttar över här från juni-tråden då mensen dök upp idag.

    BIM juli 2018

    2 juli - johannastroberg

    4 juli - Issari

    5 juli - ettlitetsyskon

    6 juli - JenniB

    12 juli - Nicciz

  • JenniB

    Är lite nyfiken på hur längre ni har försökt och hur ni gör varje månad.
    Testar ni med ÄL-stickor/tempar eller inget av det?


    Själv vill jag inte stressa upp mig för mycket med att testa en massa och myser till det som vanligt vilket brukar bli 3-4 gånger i veckan, så ungefär varannan dag. :)

  • Issari
    JenniB skrev 2018-06-05 09:35:35 följande:

    Är lite nyfiken på hur längre ni har försökt och hur ni gör varje månad.

    Testar ni med ÄL-stickor/tempar eller inget av det?

    Själv vill jag inte stressa upp mig för mycket med att testa en massa och myser till det som vanligt vilket brukar bli 3-4 gånger i veckan, så ungefär varannan dag. :)


    För oss är det nu femte cykeln vi försöker. Jag har tempat med NC i ca ett år, först som preventiv. Så jag tycker det är rätt skönt att fortsätta med tempandet. Min ÄL hade jag visserligen haft koll på ändå eftersom mina cykler är regelbundna. Jag tror ditt upplägg är perfekt med varannan dag!
Svar på tråden BIM juli 2018