• FilipHed

    Vilken sportbil?

    Hej allihopa!

    Jag är väldigt motorintresserad och tycker väldigt mycket om bilar! Förra året investerade jag i en Porsche 911 Carrera 4S som är lite äldre. Den är otroligt rolig att köra men jag känner att jag vill skaffa en annan sportbil då jag tröttnat lite. Jag har tittat på många olika bilar men kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa. Jag behöver er hjälp om att välja en sportbil med snygg design, mycket kraft och bra ljud. Min budget är mellan 700.000 - 1.000.000 kr.

  • Svar på tråden Vilken sportbil?
  • Anonym (Asdf)

    Varför i hela friden ställer du frågan HÄR av alla ställen???

    Här kan man få bra råd om säkra och bra barnvagnar. Och vilka ställen som säljer näst loppisfynd.

    Autolife, garaget, mestmotor, till och med Flashback är bättre!

  • Anonym (MB)

    Skulle nog rekommendera en Mercedes SLK 55 AMG (R172) och försök hitta en med AMG handling kit. Sedan kan du köpa till väskorna som passar för bagaget med nedfällt tak.

    Räkna 6-700 000:- för en fin bil med 1000 på mätaren som är typ två år.

  • Wayke Buddy sponsrat

    Hej,


    Nedan är två alternativ jag tror du kan tycka är en värdig ersättare till din 911:a.


    Nissan GT-R är bland det mest extrema man kan få prestandamässigt i den prisklassen, dessutom är den 4-sitsig och har en relativt rymlig baklucka:


    https://www.wayke.se/objekt/539e3891-583c-42bb-a3a2-d9fc69cd3a81/nissan-gt-r-570hk-armytrix-catless-automat


     


    Porsche Cayman GT4 är en bil som har blivit hyllad för sina köregenskaper av många motorjournalister. Det är dessutom en ovanlig bil man sällan ser på gatan.


    https://www.wayke.se/objekt/317201bc-cbd2-49b2-8163-22081bb42633/porsche-cayman-gt4-manuell


     


    Med lite mer information om dina preferenser kan vi hjälpa dig till den perfekta bilen - på www.wayke.se/buddy kan du få kostnadsfri och opartisk rådgivning.


     


    Hälsningar 


    Wayke Buddy

  • Anonym (sound)

    Med tanke på ljudet, någon veteranbil 60/70-tal av märkena
    Ford Mustang, Dodge Charger, Pontiac.
    Nya har inte så snyggt ljud.






Svar på tråden Vilken sportbil?