• Anonym (Rumpa)

    Kvinnor. Rakar ni stjärten?

    Rakar ni eller på annat sätt tar bort hår i stjärten eller låter ni det vara.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor. Rakar ni stjärten?
  • Anonym (Ja, när det behövs...)

    Rakar den om jag vet att det kan komma bli sex med en kille, exempelvis innan jag går ut en lördagskväll.

    Vill inte bli slickad i räven om jag inte är rakad.

  • Anonym
    Anonym (Ja, när det behövs...) skrev 2019-03-02 15:46:56 följande:

    Rakar den om jag vet att det kan komma bli sex med en kille, exempelvis innan jag går ut en lördagskväll.

    Vill inte bli slickad i räven om jag inte är rakad.


    Är det verkligen någon som vill slicka någon i röven????? Usch, fy fan.
  • Anonym (JB)
    Anonym skrev 2019-03-02 15:54:14 följande:

    Är det verkligen någon som vill slicka någon i röven????? Usch, fy fan.


    Det är riktigt skönt att blinslickad kring rumpan, man kan ju tvätta sig innan tex...

    Du kan ju prova på din partner så får du se om den gillar det, kanske öppnar nya dörrar för er ;)
  • Anonym
    Anonym (JB) skrev 2019-03-02 16:15:28 följande:
    Det är riktigt skönt att blinslickad kring rumpan, man kan ju tvätta sig innan tex...

    Du kan ju prova på din partner så får du se om den gillar det, kanske öppnar nya dörrar för er ;)
    Nej tack, jag vill inte bli slickat i krysset och ännu mindre tänker jag slicka någon där.
    Jag tycker helt ärligt att det är vidrigt att ens tänka tanken!

    Uhhh, blir illamående.  
  • Anonym (Hp)

    Ja, jag rakar vilket min sambo inte vet. En gång sa han förvånat att jag var väldigt fin och hårlös i stjärten, haha! Jag låtsades som om jag blev förvånad och sa att ja, jag vet ju inte hur jag ser ut där bak, men så bra då! Antar att hans ex inte rakade sig haha..

  • Anonym (Vadå)
    Anonym skrev 2019-03-02 15:54:14 följande:

    Är det verkligen någon som vill slicka någon i röven????? Usch, fy fan.


    Lite förbjudet, lite spännande.

    Helt ofarligt om det inte frågan om magproblem.

    Folk köper produkter på affären som är berikade med bajsbakterier. Läkarvetenskapen transplanterar bajs för att rätta till problem.

    Nyfödda startar sitt liv med att utsättas för bajsbakterier från modern. Just för att få rätt flora i magen och kunna smälta föda.

    Så har partnern inte rännskita och liknande så är det eg tom nyttigt att "äta lite skit".

    Resten är samhällsvärderingar....
  • Anonym
    Anonym (Vadå) skrev 2019-03-02 23:38:18 följande:

    Lite förbjudet, lite spännande.

    Helt ofarligt om det inte frågan om magproblem.

    Folk köper produkter på affären som är berikade med bajsbakterier. Läkarvetenskapen transplanterar bajs för att rätta till problem.

    Nyfödda startar sitt liv med att utsättas för bajsbakterier från modern. Just för att få rätt flora i magen och kunna smälta föda.

    Så har partnern inte rännskita och liknande så är det eg tom nyttigt att "äta lite skit".

    Resten är samhällsvärderingar....


    Men förbannat äckligt.
  • Anonym (Vadå)
    Anonym skrev 2019-03-03 00:05:57 följande:

    Men förbannat äckligt.


    Lika äckligt som mjölkprodukter eller juce berikade med bajsbakterier...

    Ser man bakteriellt så är det snuskigare att fingra på mobilen eller tungkyssas. Betydligt mer skadliga bakterier där än i rumpan på någon med magen i ordning. I rumpan finns då bara sånt som är "nyttigt". I munnen eller på mobilen finns det betydligt mer av bakterier osv som är skadliga.

    Resten är till stor del kulturellt.... Där vi lär oss som små barn att stjärten är smutsig och äcklig. Det är förmodligen lite därför som just rumpan blir sexuell. Det är lite mer "förbjudet" och då mer kittlande....
  • Anonym
    Anonym (Vadå) skrev 2019-03-03 00:22:55 följande:

    Lika äckligt som mjölkprodukter eller juce berikade med bajsbakterier...

    Ser man bakteriellt så är det snuskigare att fingra på mobilen eller tungkyssas. Betydligt mer skadliga bakterier där än i rumpan på någon med magen i ordning. I rumpan finns då bara sånt som är "nyttigt". I munnen eller på mobilen finns det betydligt mer av bakterier osv som är skadliga.

    Resten är till stor del kulturellt.... Där vi lär oss som små barn att stjärten är smutsig och äcklig. Det är förmodligen lite därför som just rumpan blir sexuell. Det är lite mer "förbjudet" och då mer kittlande....


    Nej, bara äckligt. Osmakligt och vidrigt.
  • Anonym (Vadå)
    Anonym skrev 2019-03-03 01:02:05 följande:

    Nej, bara äckligt. Osmakligt och vidrigt.


    Kulturellt.... Vi lär oss det är äckligt men är grunden för överlevnad.

    Det ÄR äckligare med en tungkyss eller pillande på mobilen eller än mer jobbdatorn...

    I en frisk röv finns bara bra bakterier, men i munnen, telefon eller datorn så finns det en uppsjö av virus och bakterier som du kan bli sjuk av.....
  • Anonym (Ursula)
    Anonym (Vadå) skrev 2019-03-03 02:35:47 följande:
    Kulturellt.... Vi lär oss det är äckligt men är grunden för överlevnad.

    Det ÄR äckligare med en tungkyss eller pillande på mobilen eller än mer jobbdatorn...

    I en frisk röv finns bara bra bakterier, men i munnen, telefon eller datorn så finns det en uppsjö av virus och bakterier som du kan bli sjuk av.....
    Nej, du har fel.


Svar på tråden Kvinnor. Rakar ni stjärten?