• minimulle

    Bästa gynokologen/läkaren (misslyckade IVF)

    Bästa gynokologen!?!? Hjälp.

    BORDE MAN INTE TA REDA PÅ MER OM KROPPEN SOM EMBRYOT SKA STANNA I!!?

    Efter flera misslyckade IVF behandlingar så vill jag hitta den BÄSTA gynokologen/ personen för att jag vill ta reda på om det finns något mer jag kan göra gör att påverka våra resultat.

    Jag tror att det måste finnas mer att påvärka, min livmoders miljö, hur mår jag hormonellt, vitaminer & mineraler mm.

    Jag har läst om antibiotika innan embryoåyerföring bl.a.

    Så nu letar jag bland våra erfarenheter efter den bästa hjälpen! Har ni några erfarenheter av någon/några riktigt bra läkare/ personer som ni träffat??

    Jag måste göra något!

    Tack snälla för hjälp.

  • Svar på tråden Bästa gynokologen/läkaren (misslyckade IVF)
  • UndrandeSökare

    Trådstartaren- Jag rekommenderar att du vänder dig till ivSerum i Aten för Mensblodtest och hysto med inplantationssnitt och Life clinic i Aten för immunutredning.

    Jag har vänt mig till dem och de är avsrvärt mycket bättre, skickligare och kunnigare än alla läkare i Sverige när det gäller fertiliteten och fertilitetsproblem.

    Du kan börja med att göra ivfSerums Mensblodtest som man gör hemifrån och skickar med posten.

    Googla på ivfSerum infection screening så hittar du mer information. Eller inboxa mig så ska jag guida dig.

  • UndrandeSökare

    Trådstartaren- När det gäller vitaminer så kan du redan nu börja med folsyra, d-vitamin och Omega 3. Det rekommenderar Dr D på Life clinic till alla sina patienter. Jag använder Eskimo 3 pure kapslar (Omega3).

    Har du fått testa Trombyl 75mg (milt blodförtunnande) vid någon insättning? Det kan förhindra ev. blodproppar när embryot försöker fästa. Trombyl är receptbelagt, men om man inte får recept på det kan man köpa Albyl Minor 250mg, receptfritt på Apoteket. Man delar varje tablett i 3 delar och tar en tredjedelstablett varje dag, alla dagar i månaden.

Svar på tråden Bästa gynokologen/läkaren (misslyckade IVF)