• Ellis94

    Jätteorolig! Supersvagt positivt igår på morgonen, negativt idag på eftermiddagen.

    Hej fina underbara!

    Har gjort två inlägg hittills om detta men gör ett nytt med potentiellt bättre bilder. Jag hade sex för 2 veckor och 4 dagar sedan, jag har en lång mencykel som beter sig lite som den själv vill ibland. Ibland kommer den var 5e vecka ibland 7e vecka, så lite halvt regelbunden, men den kommer ändå.

    Fick en liten blödning 5 dagar efter samlag, behövde tampong under hela dagen men sen försvann det.

    Tog ett test igår som visade en lite lite utav ett streck, jag har redigerat kontrasterna så ni kanske kan se bättre. Tog testet på morgonen igår, då fick jag resultatet. Idag tog jag ett test på eftermiddagen, det vill säga inte morgonurinen, och får ett starkt negativt.

    Vad tror ni? Har ni varit med om något liknande?

    Jag har använt mig utav CBs tidiga test.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-11 23:06
    Kan dock förövrigt säga att min mens ska inte komma än. Skulle isåfall fått den i slutet av denna månad eller om ca 1 vecka pga så lång och konstig cykel. Detta är ett test som visar tidigt bara men kanske inte så tidigt?

    Ska man kunna se en svag svag linje ändå?

  • Svar på tråden Jätteorolig! Supersvagt positivt igår på morgonen, negativt idag på eftermiddagen.
  • babytjejen

    Är strecket blått??...vet att dessa test är kända för att få streck även om man inte är gravid. Jag fick ett streck men gråaktigt o fick mensen sedan...

  • Ellis94

    Jaa strecket är blått! Fattar ingenting :( gjorde ett till idag och sten negativt, jag är så förvirrad

Svar på tråden Jätteorolig! Supersvagt positivt igår på morgonen, negativt idag på eftermiddagen.