• MillisMammi

    Farligt med chili i vagina?!

    hjälp!

    Skulle sätta i en ny tampong, tänkte inte på att jag precis hade hackat chili precis!!!

    Samtigigt som detta händer så ringer såklart gästerna på dörrn!!!

    Jag tog ut tampongen och försökte skölja med kallt vatten så gott det går, men nu sitter jag här och det brinner som in i helvetet!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!! Och måste försöka vara trevlig och glad! Är detta farligt?!?!!!! Det känns så!

    Vad kan hjälpa och vad kan jag göra för att lindra detta?!!? Tror ni filmjölk kan hjälpa!!

  • Svar på tråden Farligt med chili i vagina?!
  • Anonym (hm)

    Hm, det låter ju... inte så bra. Chilli är ju ganska så starkt. 

  • Anonym (piri)

    Håll ut så går det över så småningom. Svårt att uthärda, jag vet.

  • Anonym (M)

    Inte farligt, men inte så skönt. Yogurt eller filmjölk kan lindra, prova hälla över i dush/badkar en stund

  • Anonym (M)
    zdudmwml skrev 2018-06-16 18:50:44 följande:

    Typisk runktråd.


    Haha, det är ett faktiskt problem dock! Själv råkat ut för det, skulle visserligen inte stoppa in tampong utan ägna mig åt lite mer privat njutning. Men fy heövete vad det sved, förstår ts. Hade ingen yogurt eller filmjölk själv hemma, men googlade som en galning och det bar ett råd som fanns.
  • MillisMammi

    Ja det här verkar vara ett vanligt problem uppenbarligen.. skulle vara bra om exempelvis 1177 kunde skriva något om detta på sin sida så man kunde få expertisråd i den här situationen.. jag antar att det bara är att ha tålamod och bita ihop, och det var dessutom habanero och inte chili har jag nu fått bekräftat av min make.. antar att det är snäppet starkare. Iaf doppade jag nu en tampong i yougurt (hade bara vanilj) och satt in och la isbitar i en fryspåse och la i trosorna .. ???? Känns något bättre????

  • HD2017dis

    Nej chili i vaginan är obehagligt men inte farligt,

    Hälsningar,
     
    DrMed.

  • fluu

    Hänt virriga mig flera gånger. Det svider(brukar hålla sig i upp till ett dygn för mig), men är inte farligt. Naturell yoghurt lindrar.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Har hänt mig med)

    Det har hänt mig med. Det gick över.....

  • Annita

    En gång är som bekant ingen gång.

    Men blir det chili titt som tätt kan det säkert påverka både slemhinnor och ph-värde.... du verkar å andra sidan rejält avskräckt så det är väl ingen risk...!

    Skämt åsido, hoppas det inte sitter i alltför länge.

  • Anonym (Burnout)

    Haha, min gumma hackade chili till maten och gick sedan för
    att sköta "månadsregleringen" - till sken hör att hon kör menskopp så
    fingrarna kommer väl längre in antar jag....
    Den upplevelsen vill hon INTE göra om har jag förstått Tyst

  • Mullbär

    Sånt som händer. Det gör ont men går över :) 
    Ej heller rekommenderat att peta näsan eller ögat när man tagit i dylikt. 
    Jag började använda plasthandskar/plastpåsar på händerna vid hantering för att minska risken för brännande i de slemhinnor man kom åt... 

Svar på tråden Farligt med chili i vagina?!