Inlägg från: Anonym (0 kronor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (0 kronor)

    Hur mycket har ni andra i buffert?

    Jag har alltid 0 kronor i buffert. Min fästman har en buffert jag kan ta av om det blir kris så jag behöver inte bry mig om sånt.

  • Anonym (0 kronor)
    Anonym (Landet) skrev 2018-06-18 16:13:51 följande:
    Och om det tar slut med fästmannen då?
    Då har jag ingen buffert. men jag får då försöka följa hans råd, att ha 10 000 sparat "ifall att", och om man tar av de pengarna så lägger man tillbaks asap.
  • Anonym (0 kronor)
    Tiina87 skrev 2018-06-18 21:45:17 följande:
    Sedan förstår jag öht inte varför man ens har 2milj hemma i kontanter... Men men det är era pengar.
    Det låter som min pappa. Inte för att han har några 2 miljoner men han litar inte på banken så han har sparat någonstans gömt i torpet. Om jag känner han rätt så har han det utspritt på flera ställen under golvbrädor och såna grejer:D.  
  • Anonym (0 kronor)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-19 00:05:12 följande:
    Liksom stora pengar under brädorna i ett torp? Varför inte ha dem i ett bankfack? INGEN lägger sig i vad man har i ett bankfack. Att lägga pengar under brädorna i ett torp känns liksom 1892.
    Säg det till min pappa. Han tror att banken stjäl dem och övervakar honom.

  • Anonym (0 kronor)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-19 00:05:12 följande:
    Liksom stora pengar under brädorna i ett torp? Varför inte ha dem i ett bankfack? INGEN lägger sig i vad man har i ett bankfack. Att lägga pengar under brädorna i ett torp känns liksom 1892.
    Säg det till min pappa. Han tror att banken stjäl dem och övervakar honom.

Svar på tråden Hur mycket har ni andra i buffert?