Anonym (Familjebildning) skrev 2018-06-19 08:57:55 följande:
Har du försökt att seriöst göra något åt dina problem? Din ensamhet, ditt utseende, din bitterhet etc? Eller väljer du att se dig själv som ett offer? Kläder, frisyr, charm och utstrålning kommer man långt med. I värsta fall så finns väl ansiktsbehandlingar eller plastikkirurgi om det är något som man verkligen vill fixa till. Och psykolog för självkänslan. Man måste ju inte ställs sig i kö till landstinget, det finns ju privat terapi. Det kostar, visst, men då får man väl satsa på att prioritera det.
japp, jag har gjort allt i min makt och ingenting funkar. att det faktum att jag ens måste "fixa" mig själv när andra bara duger som dom är (kvinnor framförallt) är ju bara tragiskt.
min bitterhet har kommit på ålderns höst när man insett att man kommer vara ensam livet ut och mobbad livet ut. klart man blir bitter då. det hade du också varit även om du inte tror att du hade varit det.
jag är ett offer. att leva hela livet helt ensam är fruktansvärt, sluta försöka få till att det inte är en big deal att vara, annars hade jag inte varit så ledsen som jag är. sluta säga till mig hur jag ska må.
jag är tillhör bottensiktet i världen när det kommer till utseende. utstrålning, kläder , frisyr, charm spelar ingen roll eftersom min fuhet är så pass kraftig.
plastkirugi, ja men jag är inte rik. var realistisk nu. jag är inte kvinna som får gratis kirugi, så orättvist att kvinnor får det men inte män.
jag har 3 psykologer, 2 av dom är kvinnor. hjälper inte ett skit. de har inte magiska krafter.