• idisslaren

    Första mensen efter graviditet

    När ni fått tillbaks mensen - kom den direkt som vanligt då? För en månad sen hade jag blodig/brun flytning en dag, för två veckor sen misstänkte (hoppades) jag att jag hade ägglossning och nu har jag blodig flytning igen ???? (jag måste erkänna att jag hoppats lite i smyg på en "hoppsan" ????) men har ju förstått att när mensen kommer tillbaka brukar den komma med besked? Minns inte hur det var sist men då kom ju mensen först efter nio månader och nu är ju lillen inte ens tre månader
  • Svar på tråden Första mensen efter graviditet
  • idisslaren

    Me kom det som en riktig vanlig mens då? Jag har ju bara en röd flytning nu liksom? Men det drar väl igång snart kanske Rynkar på näsan Hade hoppats på att få slippa ett tag till 

  • fjanten
    idisslaren skrev 2018-06-17 08:34:44 följande:

    Me kom det som en riktig vanlig mens då? Jag har ju bara en röd flytning nu liksom? Men det drar väl igång snart kanske  Hade hoppats på att få slippa ett tag till 


    Med första så var första omgången sparsam, andra omgången lite rikligare, sedan blev jag gravid med lillasyster. Nu efter andra så var de första 3 omgångarna ganska sparsamma och korta. Nu börjar det likna något vanligare...
  • Ebo88

    Jag fick barn 5/11. Avslaget slutade den 17/11 och den 3/12 fick jag mens. Den var lite längre än vanligt, höll på till ca 12/12. Sen fick jag mens igen den 4/1 som höll på i ca 6 dagar.

Svar på tråden Första mensen efter graviditet