• Anonym (Undrande)

    Hjälp!! Den gled ut :(

    Hej!! Jag och mannen hade sex ikväll och det var i doggy. Hans kuk gled ut en snabbis och den hamnade bredvid men ändå nära analen. Han stoppade in den igen och vi tänkte inte mer på det. Är gravid i vecka 24 och är jätterädd att han dragit med sig e-koli bakterier in?? Hur vet man om det är på g att få infektion? Har läst om barn som dör i magen pga e-koli

  • Svar på tråden Hjälp!! Den gled ut :(
  • Anonym (Undrande)

    Nej, är ren vad jag vet.. men är osäker på hur nära analen den hamnade.:/

  • Anonym (Nej)

    Släpp det. Du får inte mer ecoli pga detta än du får när du har trosor på dig som nuddar både fram och bak och kasar lite. Så nej. Ingen risk.

  • Anonym (Undrande)

    Den kanske hamnade vid sidan eller på andra öppningen men den åkte ju inte IN där för då skulle jag märkt det o skrikit som en stucken gris haha men ändå

  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-17 22:55:49 följande:

    Släpp det. Du får inte mer ecoli pga detta än du får när du har trosor på dig som nuddar både fram och bak och kasar lite. Så nej. Ingen risk.


    Ooh det har du ju rätt i. String kan ju hasa både framåt och bakåt under dagen..
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (..) skrev 2018-06-17 22:57:39 följande:

    E coli är väl inte ens fosterskadande?


    Jo om bakterien tar sig innanför fosterhinnorna tyvärr
  • Anonym (..)
    Anonym (Undrande) skrev 2018-06-17 22:57:34 följande:

    Ooh det har du ju rätt i. String kan ju hasa både framåt och bakåt under dagen..


    Vad är det för strunt? För stora? String brukat inte glida fram och tillbaka
  • Anonym (..)
    Anonym (..) skrev 2018-06-17 22:59:29 följande:

    Vad är det för strunt? För stora? String brukat inte glida fram och tillbaka


    Vad är det för string *
  • Anonym (Undrande)

    Appropå kan jag ju tillägga att jag är sluten och livmodern är intakt vad jag vet :p men har hört att den kan vandra eller nåt

  • Anonym (..)
    Anonym (Undrande) skrev 2018-06-17 22:59:27 följande:

    Jo om bakterien tar sig innanför fosterhinnorna tyvärr


    Har jag aldrig hört. Hur skulle det gå till?
  • Anonym (..)
    Anonym (Undrande) skrev 2018-06-17 23:00:14 följande:

    Appropå kan jag ju tillägga att jag är sluten och livmodern är intakt vad jag vet :p men har hört att den kan vandra eller nåt


    Vandra hur?
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Undrande) skrev 2018-06-17 23:00:14 följande:

    Appropå kan jag ju tillägga att jag är sluten och livmodern är intakt vad jag vet :p men har hört att den kan vandra eller nåt


    menar livmodertappen* haha
Svar på tråden Hjälp!! Den gled ut :(