• Glädje5

    Gravid med Letrezol?

    Hej

    Har fått Letrezol för att öka våra chanser att få barn vilket vi är såååå glada över. Undrar hur länge ni fick hålla på innan ni blev gravida och har någon fått tvillingar?

    Längtar och ser sååå mycket fram emot vårt barn. Kärlek:Längtan.

    Kram

  • Svar på tråden Gravid med Letrezol?
  • Glädje5
    Sallyjkpg skrev 2018-06-18 22:58:08 följande:

    3 försöket blev jag gravid med letrozole ????


    Åhhhh då hoppas jag också få effekt.

    Hade du ingen ägglossning alls? Hur många tabletter tog du?
  • Sallyjkpg

    Jag hade troligtvis ägglossning ibland ???? tog enkelkur första 2 gångerna och fick ägglossning men tog sig inte ändå, sen dubbel tredjegången för att maxa de ????

  • Glädje5
    Sallyjkpg skrev 2018-06-19 15:06:00 följande:

    Jag hade troligtvis ägglossning ibland ???? tog enkelkur första 2 gångerna och fick ägglossning men tog sig inte ändå, sen dubbel tredjegången för att maxa de ????


    Har du barn sedan innan? Hur gammal är du respektive din partner?

    Gick allt bra efteråt?
  • Trullis82

    Hej!

    Jag äter Letrozol eftersom jag inte får egna ägg. Men sedan tar jag även Ovitrelle spruta på mig själv för att äggen ska lossna.

    Letrozol har jag använt några månader utan att lyckas, sen fick vi reda på att jag aldrig hade äl utan bara äl flytningar så äggen växte tills dom sprack. Så då tog jag nästa cykel sprutan när ena ägget var 18mm och det andra 13mm.

    Blev faktiskt gravid den gången men fick mf i v7. Detta hände 6-7/6... 

    Nu är det ju semester så allt har satts på is. Själv känner jag bara att jag vill fortsätta. Men vi försöker på egen hand tills sommaren e över

    Lycka till 

Svar på tråden Gravid med Letrezol?