• Anonym (Roge)

    Hämnd för MeToo övergreppet

    Metoo satte rättsystemet ur spel. Kvinnliga jorunalsiter gick bannanas och I anyonyma grupper hängde unga kvinnor ut män och killar likt häxprocessorna och människor dömdes utan rättegång.

    Hur tror ni hämden för detta kommer yttra sig? Kommer den bli 10-faldig? 

  • Svar på tråden Hämnd för MeToo övergreppet
  • Anonym (Ge)

    Jag tror att den blir 100-faldig om den väl kommer.- 

  • Anonym (Peter)

    Var har alla dessa män hängts ut och deras rykte förstörts? (Nej, jag räknar inte slutna grupper som dessutom tillkommit efter MeToo)

    Jag har följt MeToo ganska nära men endast sett en fåtal kändisar. Visst kan man argumentera att ens en namngiven är för mycket, men att påstå att rörelsen går ut på att hänga ut män när 0.01% namnges känns ju som en överreaktion.

  • Anonym (H)

    Du vet att du inte får använda 2 nick i samma tråd va?

  • Anonym (Häpp)

    Jag tror 1000-faldig. Det är inte mer än rätt att kvinnor som inte vill bli tafsade på och som falskanmäler blir 1000-faldigt straffade.

    Det blir jobbigt att skriva 1000 anmälningar för sexuelkla trakasserier men jag tänker skriva min del.

    Är ni på? Nu falskanmäler vi tjejerna 1000 gånger!

  • Anonym (Just sayin)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-06-19 10:10:03 följande:

    Jag tror 1000-faldig. Det är inte mer än rätt att kvinnor som inte vill bli tafsade på och som falskanmäler blir 1000-faldigt straffade.

    Det blir jobbigt att skriva 1000 anmälningar för sexuelkla trakasserier men jag tänker skriva min del.

    Är ni på? Nu falskanmäler vi tjejerna 1000 gånger!


    Känns produktivt?
    Alla har vi ett ansvar att ta hand om våra sårade egon. Kvinnor som män.
Svar på tråden Hämnd för MeToo övergreppet