• 123anonym88

    Hjälp

    Jag och min kille har varit tillsammans i 2år och vi har det jättebra! En sak som har stört mig l ett tag nu är ar han och hans vänner. Dom har en chattgrupp på instagram där dom skickar massa bilder på insta brudar med feta arslen och mega bröst och kommentera sexsistiska saker (grova) och när Jag läste kommentarerna ville jag börja gråta. Jag tog upp det med killen och han lovade att han inte skuller göra om det men han sa även att vi män är djur-.-

    Sen den dagen har jag inte kunnat tänka på det och innerst inne vet jag att han fortfarande håller på med sånt trams. Så idag kollade jag i smyg på hans telefon och hittade samma problem igen. Vad fan ska jag göra? Han ljuger ju för mig! Mår inte bra av detta

  • Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (?)

    Är du också killer eller? Fattar inte eftersom du skrev "att VI män är djur".

    Anyway, han är respektlös emot dig. 

  • 123anonym88
    Anonym (?) skrev 2018-06-20 21:09:53 följande:

    Är du också killer eller? Fattar inte eftersom du skrev "att VI män är djur".

    Anyway, han är respektlös emot dig. 


    Nej jag är hans tjej, han syftade tydligen på alla män
  • Anonym (?)
    123anonym88 skrev 2018-06-20 21:26:51 följande:
    Nej jag är hans tjej, han syftade tydligen på alla män
    Aha okej. Ja hade min sambo gjort sådär så vet jag inte vad jag hade gjort. Jag skulle absolut inte tolerera sånt där vilket du inte heller gör. Han är oerhört respektlös emot dig. Visa att du menar allvar och att du faktiskt blir ledsen så kanske han fattar att han gör dig illa. 
  • 123anonym88
    Anonym (?) skrev 2018-06-20 21:30:47 följande:

    Aha okej. Ja hade min sambo gjort sådär så vet jag inte vad jag hade gjort. Jag skulle absolut inte tolerera sånt där vilket du inte heller gör. Han är oerhört respektlös emot dig. Visa att du menar allvar och att du faktiskt blir ledsen så kanske han fattar att han gör dig illa. 


    I will! Tack för ditt svar
  • Anonym (J)

    Hade inte blivit glad på min sambo om han gjorde sånt..

Svar på tråden Hjälp