• Anonym (Ingen aning)

    Misstänker att min dejt är en gift pappa hjälp!!

    Jag träffar en man just nu, som jag redan vet ljugit för mig om sitt namn (har inte konfronterat han ännu) men han använder sitt mellannamn. Har googlat om honom och det står på upplysning.se att han är gift!? ''Frun'' har bilder på barn och jag börjar på riktigt känna mig spyfärdig och orolig om han nu lever dubbelliv. Han har aldrig berättat om något giftemål. 

    Kan det vara så att informationen på upplysning.se är fel eller ouppdaterad och gammal? Eller är han en otrogen gift man? Vad ska jag göra?? Vad tror ni? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-21 00:59
    Kan tillägga att de är skrivna på samma adress och står som gifta

  • Svar på tråden Misstänker att min dejt är en gift pappa hjälp!!
  • Anonym (Ingen aning)
    Anonym (Rationell) skrev 2018-06-21 01:59:41 följande:

    Kan det inte finnas fler med samma namn?


    Nej, det är han till 100%. Fick fram namnet genom att titta på swish. Samma telefonnummer, hemadress, ålder och allt. 
  • Anonym (Hmmm)

    Förstår inte vad du menar med ljugit om sitt namn? Många använder mellannamn som tilltalsnamn.

    Dumpa bara så slipper du fundera.

  • Anonym (Anna)

    En vän till mig hittade precis vad du beskriver på tinder. Han var gift. När hon konfronterade honom menade han dock att de var skilda men att uppgifterna inte var uppdaterade vilket var skitsnack. Stick därifrån!!

  • Anonym (Anna)

    En vän till mig hittade precis vad du beskriver på tinder. Han var gift. När hon konfronterade honom menade han dock att de var skilda men att uppgifterna inte var uppdaterade vilket var skitsnack. Stick därifrån!!

  • Anonym (Baby)

    En skilsmässa registreras samma dag den går igenom och bör synas per omgående på dom ställen som använder skatteverkets uppdateringar.

    Med det sagt är det svårt att ljuga om ens civilstånd.

  • Anonym (Ingen aning)
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-06-21 07:13:07 följande:

    Förstår inte vad du menar med ljugit om sitt namn? Många använder mellannamn som tilltalsnamn.

    Dumpa bara så slipper du fundera.


    Han ljuger om sitt tilltalsnamn..
    Anonym (Anna) skrev 2018-06-21 07:32:03 följande:

    En vän till mig hittade precis vad du beskriver på tinder. Han var gift. När hon konfronterade honom menade han dock att de var skilda men att uppgifterna inte var uppdaterade vilket var skitsnack. Stick därifrån!!


    Ja vi träffades också via Tinder, usch..
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Ingen aning) skrev 2018-06-21 07:50:22 följande:

    Han ljuger om sitt tilltalsnamn..Ja vi träffades också via Tinder, usch..


    Om hans efternamn är motsatsen till elak så håll dig undan ;)
  • Anonym (Peppo)

    Det enklaste: konfrontera honom och gör slut.
    Mer komplicerat: ring frun och berätta att han jagar tjejer på Tinder. han kommer ju att fortsätta leta efter tjejer att vara otrogen med så du gör henne en tjänst!

Svar på tråden Misstänker att min dejt är en gift pappa hjälp!!