• Anonym (N)

    Otrogen man, hur berättar jag för hans tjej på sms?

    Dejtade en supergullig kille, men som kom jag på att han hade tjej. Hur ska jag berätta detta? Har inga direkta bevis på sms förutom att han kallar mig älskling. Men vi har gjort ALLT.

    Mitt syfte är bara att hon ska få veta, jag är intresserad av en annan kille så för mig spelar det egentligen ingen roll. Men hade jag varit henne hade jag velat veta.

  • Svar på tråden Otrogen man, hur berättar jag för hans tjej på sms?
  • DeathByPickles

    Fast du är ju inte hon. Hon kanske Inte vill veta. 


    Jag skulle släppa det och gå vidare med mitt liv. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (N)
    DeathByPickles skrev 2018-06-21 23:33:12 följande:

    Fast du är ju inte hon. Hon kanske Inte vill veta. 

    Jag skulle släppa det och gå vidare med mitt liv. 


    Mm det är inget alternativ dock i detta fall :) förstår din åsikt men kommer inte följa den.

    (Ps. Har sett dig på forumet och håller alltid med dig, med det vill jag säga att jag verkligen förstår vad du menar).
  • Pentra

    Släpp det, och låt det vara; och ägna dig åt den andra killen som du egentligen är intresserad av. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (N)

    Vill helst inte lämna för mycket detaljer. Men ge gärna för och nackdelar.

    Samt hur ska jag uttrycka mig när jag hör av mig till henne?

    Har ju sett massvis av människor som påstått att detta är det rätta. Så jag inväntar svar :)

  • Akira Öken

    Jag tycker att du ska höra av dig. Tänker att det handlar om systerskap. Jag hade också velat veta.

    Förslag:

    Hej, jag heter x.

    Jag har träffar x några gånger tills jag fick reda på att han redan var i en relation.

    Jag är inte intresserad av att träffa honom igen.

    /x

    Om hon ber om mer information skulle jag i första hand hänvisat till hennes pojkvän.


  • Pentra
    Anonym (N) skrev 2018-06-21 23:36:44 följande:
    Vill helst inte lämna för mycket detaljer. Men ge gärna för och nackdelar. Samt hur ska jag uttrycka mig när jag hör av mig till henne? Har ju sett massvis av människor som påstått att detta är det rätta. Så jag inväntar svar :)

    Och massvis av människor anser av logiska orsaker det rakt motsatta! Vad är det som gör dig så glad att röra vidare i detta? Varför förstöra för någon som du ändå inte är intresserad att involvera dig med! Varför är du så mån om, och glad över och road av, att så dispyt mellan människor vilkas liv inte ens berör eller inkräktar på ditt? Låt dem ha sitt liv ifred! ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • DeathByPickles
    Anonym (N) skrev 2018-06-21 23:35:16 följande:
    Mm det är inget alternativ dock i detta fall :) förstår din åsikt men kommer inte följa den.

    (Ps. Har sett dig på forumet och håller alltid med dig, med det vill jag säga att jag verkligen förstår vad du menar).

    Du gör naturligtvis som du vill, jag tänker bara att man ska överväga noga innan man fattar beslut som kan ha så stor inverkan på någon annans liv. Hon kanske är lycklig i sin ovisshet. 


    Men lycka till, oavsett! Bra att du fick reda på vad snubben pysslade med innan det gick längre. Glad


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (N)
    Akira Öken skrev 2018-06-21 23:44:01 följande:

    Jag tycker att du ska höra av dig. Tänker att det handlar om systerskap. Jag hade också velat veta.

    Förslag:

    Hej, jag heter x.

    Jag har träffar x några gånger tills jag fick reda på att han redan var i en relation.

    Jag är inte intresserad av att träffa honom igen.

    /x

    Om hon ber om mer information skulle jag i första hand hänvisat till hennes pojkvän.


    Tack snälla för ditt svar! Det är så svårt att utforma svaret, särskilt när jag inte är intresserad av honom alls. Vill att hon ska förstå att jag inte är intresserad alls, kanske kan nämna min sambo på något sätt?

    Är dock öppen för svar som tycker att jag ska skita i det men blir fan ledsen för hennes skull :( han är så nonchalant och svinig (därför jag slutade träffa honom)
  • Anonym (N)
    DeathByPickles skrev 2018-06-21 23:51:33 följande:

    Du gör naturligtvis som du vill, jag tänker bara att man ska överväga noga innan man fattar beslut som kan ha så stor inverkan på någon annans liv. Hon kanske är lycklig i sin ovisshet. 

    Men lycka till, oavsett! Bra att du fick reda på vad snubben pysslade med innan det gick längre. 


    Ja, det håller jag med om. Har tänkt på detta ett tag :)

    Tack! Är själv väldigt tacksam över det.
Svar på tråden Otrogen man, hur berättar jag för hans tjej på sms?