• Anonym (Anonymkristin)

    Kvinnor i 20 års åldern, har ni haft sex med killar i 30års åldern?

    Är det ovanligt att tjejer i 20års åldern har sex med killar som är i 30års åldern? Jag och min bästa vän är 24 år gamla och tre av våra senaste sexuella partners har varit lite över 30, tycker ni det är konstigt? Vi har inte så stort umgänge och vill inte fråga tjejer vi inte känner liksom :P. Hur är eran sexuella historia, har ni haft någon man i 30 eller äldre till och med?

    Just nu träffar jag en kille som är 35 och den bästa älskare jag nånsin haft haha :p

  • Svar på tråden Kvinnor i 20 års åldern, har ni haft sex med killar i 30års åldern?
  • Anonym (A)

    Nej och skulle aldrig ens tänka tanken på att vara med nån så mycket äldre. Tycker det är äckligt och avtändande.

  • Anonym (26)

    När jag var 26 år hade jag ett KK som var 33 år och senare låg jag även med en som var 39 år.. Mitt KK var och är forfarande den bästa jag någonsin legat med.

  • Anonym (Mandy)

    Jag träffade min kk när jag var tjugo han tjugonio och idag tre år senare knullar vi fortfarande.. :) Ligg på åldern är bara en siffra så länge båda parter är vuxna.

  • Anonym (Majbrit)

    Jag låg med en gift 35-åring när jag var 17. Var familjens barnflicka.  

  • Anonym (självklar men icke otvungen)

    Inte det minsta konstigt. jag har tom var med en 40 åring. beror ju på hur killen är. sen kanske man inte startar familj med en som e så mycket äldre.

  • Anonym (Anonymkristin)
    Anonym (självklar men icke otvungen) skrev 2018-06-23 20:13:07 följande:

    Inte det minsta konstigt. jag har tom var med en 40 åring. beror ju på hur killen är. sen kanske man inte startar familj med en som e så mycket äldre.


    Okej ... bra! haha .. hur gammal är du själv då?
  • Anonym (självklar men icke otvungen)
    Anonym (Anonymkristin) skrev 2018-06-23 22:13:37 följande:
    Okej ... bra! haha .. hur gammal är du själv då?
    då var jag 24
  • Anonym (Anonymkristin)
    Anonym (självklar men icke otvungen) skrev 2018-06-23 22:30:07 följande:
    då var jag 24
    Tycker du också att vissa lite äldre har en form av självkänsla å trygghet som yngre inte har?? .. Tror det är det som gör att jag dras så mycket till vissa ...
  • Anonym (självklar men icke otvungen)
    Anonym (Anonymkristin) skrev 2018-06-23 22:38:48 följande:
    Tycker du också att vissa lite äldre har en form av självkänsla å trygghet som yngre inte har?? .. Tror det är det som gör att jag dras så mycket till vissa ...
    Jag vet inte men de har varit med lite. jag tycker det e sexigt när en man är en man, det finns ett lugn och en pondus hos många män som passerat 35, Att vara med en sån man är som att åka på en resa litegrann
  • Anonym (Sofia1992)

    Jag är 26. Min älskling är 32. Funkar hur bra som helst :) Och jodå, jag har varit med ännu äldre killar också...

  • Anonym (30årkvinna)

    När jag var 15 hade jag sex med en 33-åring, usch hemska minnen.

    När jag var 18 träffade jag en tio år äldre kille som jag fått tre barn med.

    Summa kardemumma: om det känns bra för båda: kör! Åldern är inte viktig.

  • Anonym (???)

    Haha, what?! Vad är det för konstigt med det? Högst normalt i min värld.

  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Anonymkristin) skrev 2018-06-23 17:26:24 följande:

    Är det ovanligt att tjejer i 20års åldern har sex med killar som är i 30års åldern? Jag och min bästa vän är 24 år gamla och tre av våra senaste sexuella partners har varit lite över 30, tycker ni det är konstigt? Vi har inte så stort umgänge och vill inte fråga tjejer vi inte känner liksom :P. Hur är eran sexuella historia, har ni haft någon man i 30 eller äldre till och med?

    Just nu träffar jag en kille som är 35 och den bästa älskare jag nånsin haft haha :p


    Hur tänker du kring att det finns äldre kvinnor som träffar yngre.

    Föredrar du helst män som är 9-10 år äldre
Svar på tråden Kvinnor i 20 års åldern, har ni haft sex med killar i 30års åldern?