• elsakarlsson06

    Bästa hämden på kille som lurat?

    Hej. Jag träffade en kille genom massa gemensamma vänner då vi gått på samma skola bara att han är 3 år äldre och därmed aldrig gått samtidigt på skolan.

    Vi skrev en del å han frågade 2 gånger om jag vill äta middag / ta ett glas men var upptagen de dagarna.

    Nån vecka senare frågade han om jag bara ville ses å hänga och vi sågs hemma hos han och bara pratade i några timmar. Jag tyckte att vi klickade skitbra och de va liksom inte en stel sekund nångång. Vi kunde skämta med varandra osv å de va bara allmänt bra kemi.

    Dagen efter skrev han inte på hela dagen men på kvällen så frågade han hur min dag varit. Jag var ute med komposar och han var på hemmafest så han frågade om vi ville hänga med han och hans 3 kompisar

    På en efterfest.

    Det hade alltså varit jag och mina 2 tjejkompisar och han och hans 3 killkompisar. Han skrev adressen å hans nummer å sa att ja skulle ringa när vi va framme så han kunde komma och möta oss då de va en krånglig väg.

    Vid 4:05 ringde jag och sa att vi var två minuter ifrån å han sa att han kommer ut, vid 04:16 ringde jag tillbaka för han va inte där och då hade han stängt av sin telefon. Vo väntade i ca 20 minuter och drog sen och då skrev jag att vi drog. Han läste de smset nu på morgonen och svarade inte.

    Vi förstår inte varför han skulle lura oss på de sättet å vad det roliga va med det för vi tror inte att dom ens var dår dom bad oss att åka.

    Han hade inte heller somnat på fyllan för han va nykter när vi pratade.

    Vi tycker iallafall att det var riktigt dåligt gjort då vi nästan la 600 på taxi dit och hem i onödan och nu vill vi ha tips på bästa hämden.

    Ska man kanske skriva och förklara att de va dåligt gjort eller bara göra riktigt elakt tillbaka?

    Är helt seriös

  • Svar på tråden Bästa hämden på kille som lurat?
  • EmberEyes

    Hur lång tid gick mellan han bjöd er på efterfest och ni dök upp? Pratar vi om 30 min så var det ruttet, pratar vi om ett par timmar så förstår jag om de lagt ner festen och dragit vidare eller somnat.

    Sedan förstår jag inte vitsen med att hämnas, det är väl bara att stryka honom från listan över potentiella partners och gå vidare? Allt annat kommer bara få dig att framstå i dålig dager.

Svar på tråden Bästa hämden på kille som lurat?