• Anonymouz

    Otrogen eller inte?

    Kondomer försvinner !

    Min kille hade kondomer hemma som legat på ett speciellt ställe under hela våran relation.. dom använde vi aldrig utan det är gamla.

    Det var ett helt paket

    Dom har alltså legat där orörda i 1år.

    Sedan åkte jag iväg några dagar och när jag kom hem var det 7 borta. Och självaste förpackningen var slängd. Så det fanns bara 3 kvar av 10!

    När jag sedan skall tvätta hans byxor så hittar jag 7 stycken i brallorna.

    Meddelar att jag hittat dom, men får ingen mer respons än ?jaha haha?

    Tiden går och nu är vi särbos.

    Och senast jag var där upptäckte jag att det bara är 3 kvar denna gång.

    Hur vanligt är det att man runkar med kondom när man är 30+? Eller är jag helt blind och inte fattar att han är otrogen?

    Detta är en person som aldrig skulle erkänna otrohet.. men hur fasen tar jag reda på om det stämmer ????

    Han har dessutom på senare tid blivit allt mer svartsjuk mot mig och lägger alltid luren upp o ner på ljudlöst..

    Vad hade ni gjort??

  • Svar på tråden Otrogen eller inte?
  • Anonym (Lambon)

    Inte så värst vanligt men givetvis förekommer det. Istället för att spruta på nå servett eller dylikt så känns det ALLTID att kunna spruta "fritt", i detta fall i en kondom. Men att ha dem i fickan väcker kanske en eller två tankar..

  • Anonym (.)

    Jag känner till killkompisar som kallar det att lyxrunka när man runkar i kondom. Uppenbarligen gillar vissa killar det.

    Däremot verkar det konstigt att de legat orörda i ett år utan att användas o plötsligt används. Vad säger han själv om det då?

    Min magkänsla säger otrohet. Fråga om di får gå igenom hans mobil... spår brukar finnas där

  • Anonym (S.S)

    Tycker du ska luska mer i det och se om det verkligen stämmer. Försök ta hans mobiltelefon någon gång om du har hans kod, gå in på hans sociala medier eller meddelanden och kolla om du ser något.

    Hade jag varit du hade jag till och med skuggat honom VÄLDIGT diskret, eller bett någon göra det åt mig för att se var han är och vad han gör.

    Säg att du ska iväg över en helg (kom på någon ursäkt, jobbresa, hem till familjen, vad som helst) och så har du bara span och ser vem han tar hem eller var han ska. Enklaste sättet att veta och att få det bekräftat med egna ögon. Då kan du dessutom ta honom på bar gärning :).

  • Anonym (Ovanlig)

    Men vissa tänder kanske på just kondomer. Var öppen men inte dum

  • Anonymouz

    Han lämnar aldrig sin mobil ifrån sig.. tar med den även när han duschar , skiter osv så den kommer jag inte åt att snoka i.. ????

  • Anonym (A)
    Anonym (Ovanlig) skrev 2018-07-05 03:15:32 följande:
    Men vissa tänder kanske på just kondomer. Var öppen men inte dum
    Håller med
  • Anonym (ChristerSjögren)

    Snoka för fan inte i hans mobil.

  • Anonym (S.S)
    Anonymouz skrev 2018-07-05 10:10:49 följande:

    Han lämnar aldrig sin mobil ifrån sig.. tar med den även när han duschar , skiter osv så den kommer jag inte åt att snoka i.. ????


    De e ju lite jobbigt.. alltså inte för att vara den men det skulle vara lite suspekt i mina ögon om min kille gjorde det, skulle kännas som att han har något att dölja liksom.
  • Anonym (S.S)
    Anonymouz skrev 2018-07-05 10:10:49 följande:

    Han lämnar aldrig sin mobil ifrån sig.. tar med den även när han duschar , skiter osv så den kommer jag inte åt att snoka i.. ????


    De e ju lite jobbigt.. alltså inte för att vara den men det skulle vara lite suspekt i mina ögon om min kille gjorde det, skulle kännas som att han har något att dölja liksom.
  • Anonym (....)
    Anonym (S.S) skrev 2018-07-05 23:43:03 följande:

    De e ju lite jobbigt.. alltså inte för att vara den men det skulle vara lite suspekt i mina ögon om min kille gjorde det, skulle kännas som att han har något att dölja liksom.


    Svårt att uttala sig om han är otrogen eller inte, men det här med att ta med sig telefonen överallt, det är något som jag också gör, även när jag duschar är de något han alltid gjort så är det nog inget speciellt med det men är det ett nytt beteende så kan det innebära att han döljer något
Svar på tråden Otrogen eller inte?