• confused80

    Klant arsle porrsurfare

    Nu vet jag inte om detta är normalt så tar det här , vill endast ha SERIÖSA SVAR!!

    Så min pojkvän ger telefonen till dottern för att hon ska se sina program online.

    Det klanten glömmer göra är ta bort XVideos som var uppe teen fuck, som tur säger flickan jag kan inte , funkar inte, hon råkade ta ner internet , jag tar upp sidan och ser videot självklart tar bort den direkt sen sätter på det flickan ska se. Hon är 3 år.

    Jag har inte sagt något till han om detta , sen vet inte vad jag ska egentligen tycka / tänka att man tittar på porr medans man har sina barn att passa.

    Jag var nu här på besök och skulle låta han vila därför gav han telefonen.

    Är detta något jag ska ta med han eller vänta tills barnen har åkt hem eller inte ta det alls ?

  • Svar på tråden Klant arsle porrsurfare
  • Anonym (.)

    Är det ditt barn?

    Är du säker på att han kollade på det när han hade dottern? Så det inte ligger kvar sedan innan..

  • Anonym (mmm)

    Han - honom (jättebra om du skriver rätt ord vid rätt tillfälle så man förstår vad du menar) 

    Sen ska du givetvis prata med honom om det. Möjligt ett så litet bar inte skulle förstå vad det såg ,men inte lämpligt nej. Blir också pinsamt för honom om det skulle ske någon mer gång och någon annan är med och ser vad han har i mobilen. 

    Anonym (.): vad spelar det för roll vems barn det är? Skulle det spela roll för om det var ok att ungen fick syn på porr, eller varför frågar du? 

  • confused80
    Anonym (.) skrev 2018-07-06 12:13:44 följande:

    Är det ditt barn?

    Är du säker på att han kollade på det när han hade dottern? Så det inte ligger kvar sedan innan..


    Det här hände när jag skulle ta över så han skulle sova.

    Så han måste sett det under dagen när barnen varit här...

    Han måste glömt annars hade han nog inte gett luren.

    Det är hans barn spelar det någon roll?
  • confused80
    Anonym (mmm) skrev 2018-07-06 12:20:03 följande:

    Han - honom (jättebra om du skriver rätt ord vid rätt tillfälle så man förstår vad du menar) 

    Sen ska du givetvis prata med honom om det. Möjligt ett så litet bar inte skulle förstå vad det såg ,men inte lämpligt nej. Blir också pinsamt för honom om det skulle ske någon mer gång och någon annan är med och ser vad han har i mobilen. 

    Anonym (.): vad spelar det för roll vems barn det är? Skulle det spela roll för om det var ok att ungen fick syn på porr, eller varför frågar du? 


    Jag ska prata med han.

    Men är det passande att titta på porr när barnen är uppe ? Vilket de var när jag kom sent på eftermiddagen.

    Jag har aldrig snokat på hans lur haft tusentals tillfällen har det hela tiden, men ja kunde inte motstå att skrolla så ja porr såg den dagen men inte vilken tid
  • Anonym (.)
    Anonym (mmm) skrev 2018-07-06 12:20:03 följande:

    Han - honom (jättebra om du skriver rätt ord vid rätt tillfälle så man förstår vad du menar) 

    Sen ska du givetvis prata med honom om det. Möjligt ett så litet bar inte skulle förstå vad det såg ,men inte lämpligt nej. Blir också pinsamt för honom om det skulle ske någon mer gång och någon annan är med och ser vad han har i mobilen. 

    Anonym (.): vad spelar det för roll vems barn det är? Skulle det spela roll för om det var ok att ungen fick syn på porr, eller varför frågar du? 


    Man kan nämna att man tycker det är fel. Men anser inte man har någon rätt i att ?läxa? upp någon när det inte gäller ens egna barn.
  • Anonym (.)

    Och allt verkar helt klyddigt, säkerligen en trolltråd..

    För om jag sitter och kollar porr och sen ger den till sin dotter, logiken att man glömmer stänga av det är lika med noll..

  • Anonym (Fjäder)

    Det räcker nog att påpeka att det fanns flikar på telefonen som inte var helt barnvänliga. Såklart har han bara glömt eller missat att det låg fler fönster öppna.

  • Anonym (Godman)

    Helt klart olämpligt! Du måste ta upp det med honom.

    Läs Elaine Eksvärds bok ?Medan han lever?. Detta är inget att ta lätt på.

  • Anonym (Rationell)
    Anonym (Godman) skrev 2018-07-06 21:01:59 följande:

    Helt klart olämpligt! Du måste ta upp det med honom.

    Läs Elaine Eksvärds bok ?Medan han lever?. Detta är inget att ta lätt på.


    Lol, läs ingenting som Elaine Eksvärd har skrivit. 
Svar på tråden Klant arsle porrsurfare