• Isabella1987

    Någon i Sthlm med bf mars 19?

    Vill gärna hitta någon som jag kan ta fikor/promenader med i närheten för att prata kring graviditeten med någon som upplever samma sak :)

    Ens kille försöker ju förstå, men skulle vara så mysigt att prata med någon som faktiskt upplever exakt samma sak (även om varje graviditet skiljer sig åt)

    Jag är 30 år, bor på kungsholmen i Sthlm med min sambo och vi har beräknat förlossningsdatum 19/3

    Något i närheten? :)

  • Svar på tråden Någon i Sthlm med bf mars 19?
  • Nicciz

    Yes! Jag och sambon bor också i Sthlm. Skicka PM så berättar jag mer

  • Isländskan

    Jag (och sambo) bor ca 20 min söder om Stockholm Glad Jag är 31 år och väntar mitt första barn den 09.mars 2019 :)

  • Sanne88
    Isabella1987 skrev 2018-07-10 16:12:59 följande:

    Vill gärna hitta någon som jag kan ta fikor/promenader med i närheten för att prata kring graviditeten med någon som upplever samma sak :)

    Ens kille försöker ju förstå, men skulle vara så mysigt att prata med någon som faktiskt upplever exakt samma sak (även om varje graviditet skiljer sig åt)

    Jag är 30 år, bor på kungsholmen i Sthlm med min sambo och vi har beräknat förlossningsdatum 19/3

    Något i närheten? :)


    Hej! Jag jobbar på Kungsholmen och har skrivit in mig på mvc där, fyller 30 i höst och väntar första barnet 19/3! :)
  • Hormonkarusellen

    30år, Bromma med svaaaaagt plus.... har gjort ivf med testdag först på måndag, så då vet jag om det verkligen är verklighet eller om det skiter sig. Kommer få bf sent mars eller möjligen första dagarna i april enligt mina beräkningar håll tummarna att det går vägen till måndag, så vill jag gärna promenera med er!

  • poppy82

    Hej, jag bor i Nacka och väntar första barnet. BF 12 mars. Tänkte höra med er: Vilken barnmorsemottagning har ni valt? Jag vet inte hur jag ska tänka och har ingen att fråga med tanke på att jag inte vill gå ut med graviditeten ännu. 

  • Hormonkarusellen

    23/3 säger appen, vi har gjort ivf så vi ska ringa kliniken när de öppnar 5/8 igen, då får vi förhoppningsvis ett ul som kan bekräfta att det är någon där

  • Isabella1987

    Vad kul att vi är så många i närheten av av varandra som väntar barn samtidigt.

    ????

    Jag har bokat in mig för inskrivning hos barnmorska vid Fleminggatan här på kungsholmen.

    Är det någon som vill ta en fika eller så efter semestrarna i september?

  • Fru01

    Plussade för några dagar sedan. Enligt app bekräftad bf 30/3. Mitt andra barn. Hoppas verkligen det går vägen - så tidigt.... hur mår ni?

Svar på tråden Någon i Sthlm med bf mars 19?