• Anonym (Nicole)

    Min kille kommenterar sin kuk i sängen ?!

    Luddig rubrik men,,, behöver råd haha ! När vi ligger så kan min kille säga typ kolla så stor min kuk är nu osv,,, är det vanligt ? Jag vet såklart att alla killar vill höra sånt i sängen. Jag brukar säga det tex när jag suger av honom eller när han trycker på djupt men tycker det är lite löjligt att han själv kan säga så? Handlar det om osäkerhet från hans sida att han vill bli mer bekräftad ?

  • Svar på tråden Min kille kommenterar sin kuk i sängen ?!
  • Anonym (D)

    Ta det mer skämtsamt och svara "jaa oj vilket gigantiskt torn!"

    Och sen börjar du säga "kolla in mina fina tuttar de vill du klämma på va?" Nästa gång.

    Han är bara självsäker och vågar visa det.

  • Anonym (prata)
    Anonym (Nicole) skrev 2018-07-10 23:37:31 följande:

    Luddig rubrik men,,, behöver råd haha ! När vi ligger så kan min kille säga typ kolla så stor min kuk är nu osv,,, är det vanligt ? Jag vet såklart att alla killar vill höra sånt i sängen. Jag brukar säga det tex när jag suger av honom eller när han trycker på djupt men tycker det är lite löjligt att han själv kan säga så? Handlar det om osäkerhet från hans sida att han vill bli mer bekräftad ?


    Du får prata om något annat istället när ni ligger med varandra 
  • Anonym (Nicole)
    Anonym (D) skrev 2018-07-10 23:44:21 följande:

    Ta det mer skämtsamt och svara "jaa oj vilket gigantiskt torn!"

    Och sen börjar du säga "kolla in mina fina tuttar de vill du klämma på va?" Nästa gång.

    Han är bara självsäker och vågar visa det.


    Okej du menar att han är självsäker? Han har ok storlek inget speciellt har haft större. Det är inget som är avgörande för att ha bra sex
  • Anonym (JJ)

    Jag tror också på att skämta i den situationen så han kommer ur sin hypnis av sin egen kropp. Nästa gång han säger så kanske du ska titta på den och säga med delvis skepstisk och delvis varm ton:

    "Stor?! Har du sett den här eller?" så vidar du hur stolt du är över din navel och tex dina örsnibbar.

    Förhoppningsvis kan ni skratta åt det bisarra ihop. Och så kanske han slutar prata så om sin penis :)

  • Anonym (Nicole)
    Anonym (JJ) skrev 2018-07-10 23:50:09 följande:

    Jag tror också på att skämta i den situationen så han kommer ur sin hypnis av sin egen kropp. Nästa gång han säger så kanske du ska titta på den och säga med delvis skepstisk och delvis varm ton:

    "Stor?! Har du sett den här eller?" så vidar du hur stolt du är över din navel och tex dina örsnibbar.

    Förhoppningsvis kan ni skratta åt det bisarra ihop. Och så kanske han slutar prata så om sin penis :)


    Haha rolig du är ! Ja skulle aldrig döda sexet på det sättet undrade bara om

    Alla killar säger så :) man får spela med helt enkelt ;)
  • Anonym (prata)
    Anonym (Nicole) skrev 2018-07-11 00:01:08 följande:
    Haha rolig du är ! Ja skulle aldrig döda sexet på det sättet undrade bara om

    Alla killar säger så :) man får spela med helt enkelt ;)
    kan inte du ta över med annat snack utan att aktiviteten i sängen behöver stanna  upp
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Nicole) skrev 2018-07-11 00:01:08 följande:

    Haha rolig du är ! Ja skulle aldrig döda sexet på det sättet undrade bara om

    Alla killar säger så :) man får spela med helt enkelt ;)


    ;) men nej nej, det är definitivt inte alla killar som säger så! Jag skulle tycka att det skulle vara så skrattretande att jag inte skulle kunna låta bli att kärleksfullt driva med honom:). Men gör det som känns bäst! Glöm bara inte att uppmärksamma honom på hur gulligt lillfinger du har eller hur jäkla snygg din stortå är ; D
  • Anonym (Nicole)
    Anonym (JJ) skrev 2018-07-11 00:07:15 följande:

    ;) men nej nej, det är definitivt inte alla killar som säger så! Jag skulle tycka att det skulle vara så skrattretande att jag inte skulle kunna låta bli att kärleksfullt driva med honom:). Men gör det som känns bäst! Glöm bara inte att uppmärksamma honom på hur gulligt lillfinger du har eller hur jäkla snygg din stortå är ; D


    Anonym (JJ) skrev 2018-07-11 00:07:15 följande:

    ;) men nej nej, det är definitivt inte alla killar som säger så! Jag skulle tycka att det skulle vara så skrattretande att jag inte skulle kunna låta bli att kärleksfullt driva med honom:). Men gör det som känns bäst! Glöm bara inte att uppmärksamma honom på hur gulligt lillfinger du har eller hur jäkla snygg din stortå är ; D


    De killar jag varit med som haft riktigt stora har aldrig sagt så därför trodde jag det handla om osäkerhet/bekräftelse han söker
  • AndreaBD

    Jag tycker det ganska självklart att han tror att det skulle göra dig upphetsad. Det är helt enkelt lockande dirty-talk.

  • Anonym (Xxx)

    Det kallas för dirty talk. Om du i stundens hetta skulle få för dig att säga ?känner du hur trång min fitta är...?, skulle det kännas bra om han tyckta att du var lite löjlig då?

Svar på tråden Min kille kommenterar sin kuk i sängen ?!