• FDFMGA

    Instabilt FL

    Hej,

    Jag tycker Familjeliv har verkat mer instabilt än någonsin nu i helgen. Finns det någon information att förmedla kring problemen? Hackerattack, serverproblem eller vad?


    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Svar på tråden Instabilt FL
  • Nandez

    Det är otroligt instabilt, håller på att bli knäpp. Har ingen aning om varför det är så.

  • Forumvärd

    Hej! Utvecklarna håller på att arbeta med sajten och tyvärr blir det en del störningar av och till. Beklagar detta! Men jag har fått information om att det snart ska återgå till det normala. Ha det gott Charlotte

  • Fjäril kär

    Otroligt irriterande.

    Sidan laddar om hela tiden och ständiga felmeddelanden dyker upp.. "error 503...." Eller vad det nu står..

  • BeautifulLiz

    Jag har funderat på vad fasen jag gjort som förorsakat en ip-spärr... Förvånad nej då, det har jag inte. Däremot har det varit alldeles förfärligt irriterande!

  • Konservativ
    Forumvärd skrev 2018-07-15 13:15:59 följande:

    Hej! Utvecklarna håller på att arbeta med sajten och tyvärr blir det en del störningar av och till. Beklagar detta! Men jag har fått information om att det snart ska återgå till det normala. Ha det gott Charlotte


    Kanske dags att byta konsulter?
  • Aniiee
    Konservativ skrev 2018-07-15 13:42:45 följande:
    Kanske dags att byta konsulter?
    Eller åtminstone flagga för problemet högst upp på alla sidor med ett meddelande om att det är tillfälligt.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Nandez
    Aniiee skrev 2018-07-15 14:55:10 följande:
    Eller åtminstone flagga för problemet högst upp på alla sidor med ett meddelande om att det är tillfälligt.
    Det hade behövts.
  • Aikido
    Forumvärd skrev 2018-07-15 13:15:59 följande:
    Hej! Utvecklarna håller på att arbeta med sajten och tyvärr blir det en del störningar av och till. Beklagar detta! Men jag har fått information om att det snart ska återgå till det normala. Ha det gott Charlotte
    Låter bra. Fruktade ett tag att den 15 år gamla laptopen som står i städskrubben och som sajten snurrar på hade problem med värmen nu i sommar.
  • FDFMGA
    Forumvärd skrev 2018-07-15 13:15:59 följande:

    Hej! Utvecklarna håller på att arbeta med sajten och tyvärr blir det en del störningar av och till. Beklagar detta! Men jag har fått information om att det snart ska återgå till det normala. Ha det gott Charlotte


    Det verkar som utvecklarna är lite väl optimistiska. I verkligheten är det väl snarare så att det stundtals fungerar som det ska, men att det är mycket korta stunder.

    Du känner väl till Povel Ramels text: Trist varar länge - men underbart är kort, alldeles för kortGlad
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Nandez
    FDFMGA skrev 2018-07-15 18:17:10 följande:
    Det verkar som utvecklarna är lite väl optimistiska. I verkligheten är det väl snarare så att det stundtals fungerar som det ska, men att det är mycket korta stunder.

    Du känner väl till Povel Ramels text: Trist varar länge - men underbart är kort, alldeles för kortGlad
    Ha, ha
Svar på tråden Instabilt FL