• MeandHim

    Butikschef, lön?

    Ska på en sista intervju gällande ett jobb som butikschef. Har väldigt goda meriter trots att jag inte varit BC tidigare, mina kompetenser är dock väldigt bra för denna typ av jobb.

    Har ett hum om vad jag kan begära vid löneanspråk men väl gärna höra vad ni andra tjänar?

    Jobbet är 100% kommer ingå administrativt, praktiskt arbete samt att hålla utbildningar.

    Hjälp tack :)

  • Svar på tråden Butikschef, lön?
  • PH76
    MeandHim skrev 2018-07-17 12:01:24 följande:

    Ska på en sista intervju gällande ett jobb som butikschef. Har väldigt goda meriter trots att jag inte varit BC tidigare, mina kompetenser är dock väldigt bra för denna typ av jobb.

    Har ett hum om vad jag kan begära vid löneanspråk men väl gärna höra vad ni andra tjänar?

    Jobbet är 100% kommer ingå administrativt, praktiskt arbete samt att hålla utbildningar.

    Hjälp tack :)


    - Stad?

    - Typ av butik?

    - Hur många anställda kommer du att ha?
  • PH76
    MeandHim skrev 2018-07-17 16:20:22 följande:

    Hår, smink, skönhet, försäljning. Ca 5-8 anställda. Mellanstor stad med ca 100.000 invånare.


    Runt 28k skulle jag chansa på
  • MeandHim
    Kaffemellanrost skrev 2018-07-22 16:45:31 följande:

    28k låter inte alltför mycket med tanke på allt ansvar och sådant som tillfaller en chef. Jag skulle sagt minst 30k.


    Lite det jag tänkte, är det dessutom helger och kvällar (öppet till 20.00) så tänkte jag 34.

    Öppet året om så alla helgdagar osv.
Svar på tråden Butikschef, lön?