• Anonym (Man)

    Yngre tjejer som gillar äldre?

    Hej! Jag skrev en tråd där jag frågade om det fanns tjejer i 20-årsåldern som gillade män i 40-årsåldern. Helt plötsligt var den borttagen helt utan förvarning. Det är väldigt märkligt med tanke på att det finns många liknande trådar, som ligger kvar.

    Jag kunde inte läsa de sista svaren, så ni som skrivit i den tidigare tråden får gärna skriva igen i denna.

  • Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?
  • Anonym (ajabaja!)

    Sluta ragga lammkött på fl. De finns. Men det finns andra forum för det. Hur har du det med att 40 åriga kvinnor, raggar killar på 20? Klinga det lika bra? Man får pedofilvibbar. Blähh. Du kunde ju lätt ha haft en dotter i 20 årsåldern!

  • Anonym (Man)
    Anonym (ajabaja!) skrev 2018-07-17 19:25:25 följande:

    Sluta ragga lammkött på fl. De finns. Men det finns andra forum för det. Hur har du det med att 40 åriga kvinnor, raggar killar på 20? Klinga det lika bra? Man får pedofilvibbar. Blähh. Du kunde ju lätt ha haft en dotter i 20 årsåldern!


    Det är ingen som raggat. Jag ser inga problem med att 40 åriga kvinnor raggar på 20-åringar. Dessa kvinnor får aldrig skäll dock, konstigt nog... Jag tror inte du vet vad pedofil innebär.
  • ManiLund
    Anonym (ajabaja!) skrev 2018-07-17 19:25:25 följande:

    Sluta ragga lammkött på fl. De finns. Men det finns andra forum för det. Hur har du det med att 40 åriga kvinnor, raggar killar på 20? Klinga det lika bra? Man får pedofilvibbar. Blähh. Du kunde ju lätt ha haft en dotter i 20 årsåldern!


    Pedofilvibbar av en man i 40-årsåldern som intresserar sig för 20-åringar?

    Du får kanske nazist- och bankrånarvibbar också?

    Vilket erbarmligt moralistiskt synsätt. Lycka till i livet.
  • Anonym (The Great J)

    Har inga problem att du gillar yngre tjejer, men ditt sätt att skriva är patetiskt. Du måste ha startat 10-15 trådar de senaste åren nu där du säger att du har börjat bli nyfiken på yngre tjejer. Har du verkligen lyckats få ragg i någon av dem?

  • Anonym (.)

    Finns hur många unga tjejer som helst som gillar en äldre man, gäller bara att hitta det rätta forumet att hitta dom.

    Själv är jag 47 och tänder mycket på ageplay, har hittat flera små stygga tjejer på bla darkside. Om du bara är en gentleman så är det inga problem.

    Irl är en annan plats där det är lätt att träffa unga tjejer.

  • LillaMyran03

    Klart det ska vara en riktig man, vem vill ha en pojke?

  • Anonym (Ungdomlig man)
    LillaMyran03 skrev 2018-07-18 06:25:59 följande:

    Klart det ska vara en riktig man, vem vill ha en pojke?


Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?