• Anonym (Läraren)

    Underlig fetish, hur göra för att få uppleva den?

    Jag har en stark fetish för studenter som går på ett visst program på universitetet. Bara det programmet. Tycker att typ 75% av alla männen är så sexiga och jag är i vanliga fall oerhört kräsen.

    Jag har själv gått programmet och under tiden så hade jag relationer med två män på programmet och kk med en tredje (inte samtidigt!). Nu har relationerna tagit slut, jag är 10 år äldre men kan inte släppa detta.

    Det är just studenterna som är sexiga, inte de som jobbar med själva yrket. Nu har jag fått jobb som lärare på programmet och vill så gärna ha en relation eller iaf sex med en student. Lite i smyg eller öppet spelar ingen roll. Jag är kvinna, 40 år.

    Hur ska jag göra för att lyckas? Utan att skämma ut mig. Kan ju liksom inte gå på studentfesterna, kommer ju inte in där. Hur ska jag flirta?

    Obs detta är helt lagligt! Jag kommer inte låta det påverka betyg etc som rättas anonymt.

  • Svar på tråden Underlig fetish, hur göra för att få uppleva den?
  • Anonym (Asså)

    Är du lärare är en elev i beroendeställning till dig, och oavsett om DU SÄGER att de inte kommer påverka betyg ovs, risken är stor att det gör det ändå. Eller att man får för sig de ändå.

    Heeelt olämpligt att ha någon form av relation till någon av sina elever, ragga på grannskolan om det är ett måste

  • Anonym (hm)

    En lärare får väl inte ha sex med en student på iallafall sin skola?
    Hur kan det vara lagligt menar du när du står i beroendeställning mot eleven?

  • Anonym (Läraren)
    Anonym (Student) skrev 2018-07-17 23:56:26 följande:

    Vilket program är det?


    Vill inte säga det, kan bli igenkänd...
    Anonym (hm) skrev 2018-07-18 00:05:09 följande:

    En lärare får väl inte ha sex med en student på iallafall sin skola?

    Hur kan det vara lagligt menar du när du står i beroendeställning mot eleven?


    Det är inte olagligt. Kanske inte anses så fint men men.
    Anonym (Asså) skrev 2018-07-18 00:05:09 följande:

    Är du lärare är en elev i beroendeställning till dig, och oavsett om DU SÄGER att de inte kommer påverka betyg ovs, risken är stor att det gör det ändå. Eller att man får för sig de ändå.

    Heeelt olämpligt att ha någon form av relation till någon av sina elever, ragga på grannskolan om det är ett måste


    Tentor rättas anonymt så det kommer inte kunna påverka. Dessutom är vi flera lärare som rättar tillsammans. Och jag vill inte ge fördelar. Så det är ingen fara. Det ligger ingen prestige i betygen på detta program heller, mer att klara sig eller inte. Det är inte juristprogrammet. Alla får jobb efteråt.

    Grannskolan är många timmar bort... det är inte så vanligt univetsitetsprogram. Och ännu svårare att komma i kontakt med sådana studenter där liksom. Nu har jag iaf en anledning att prata med dem.

    Helst vill jag ju hitta någon för en relation och inte bara sex.
  • Fru Darcy
    Anonym (Läraren) skrev 2018-07-18 09:43:37 följande:
    Vill inte säga det, kan bli igenkänd...
    Anonym (hm) skrev 2018-07-18 00:05:09 följande:
    En lärare får väl inte ha sex med en student på iallafall sin skola? Hur kan det vara lagligt menar du när du står i beroendeställning mot eleven?
    Det är inte olagligt. Kanske inte anses så fint men men.Tentor rättas anonymt så det kommer inte kunna påverka. Dessutom är vi flera lärare som rättar tillsammans. Och jag vill inte ge fördelar. Så det är ingen fara. Det ligger ingen prestige i betygen på detta program heller, mer att klara sig eller inte. Det är inte juristprogrammet. Alla får jobb efteråt. Grannskolan är många timmar bort... det är inte så vanligt univetsitetsprogram. Och ännu svårare att komma i kontakt med sådana studenter där liksom. Nu har jag iaf en anledning att prata med dem. Helst vill jag ju hitta någon för en relation och inte bara sex.

    Skärp dig för fan och tänk efter med hjärnan istället för fittan!
  • Mella-Bella
    Anonym (Läraren) skrev 2018-07-18 09:43:37 följande:

    Vill inte säga det, kan bli igenkänd...Det är inte olagligt. Kanske inte anses så fint men men.Tentor rättas anonymt så det kommer inte kunna påverka. Dessutom är vi flera lärare som rättar tillsammans. Och jag vill inte ge fördelar. Så det är ingen fara. Det ligger ingen prestige i betygen på detta program heller, mer klara sig eller inte. Det är inte juristprogrammet. Alla får jobb efteråt.

    Grannskolan är många timmar bort... det är inte så vanligt univetsitetsprogram. Och ännu svårare att komma i kontakt med sådana studenter där liksom. Nu har jag iaf en anledning att prata med dem.

    Helst vill jag ju hitta någon för en relation och inte bara sex.


    En relation. Men sen när vederbörande inte är student längre så blir det slut?
  • Anonym (Läraren)
    Mella-Bella skrev 2018-07-18 12:27:52 följande:

    En relation. Men sen när vederbörande inte är student längre så blir det slut?


    Nej blir jag kär så blir jag ju det i personen så fortsätter gärna relationen efteråt också och känslorna blir kvar :) men av de som utbildades i detta yrke för typ 10 år sedan som jag träffat har jag inte fallit för någon. Det är dessutom kvinnodominerat så chansen att hitta en man är inte stor. Men det brukar finnas ett antal i varje klass. Också större chans att studenter är singel och sökande än äldre yrkesverksamma.
    Anonym (Asså) skrev 2018-07-18 11:28:19 följande:

    Byt jobb, för gudskull


    Men varför? Det kommer inte påverka mitt jobb. Jag lär bara ha varje årskull i 1-2 terminer så det är ju inte något längre tag det rör sig om heller. Tänker att det kan ta så länge att börja flirta och få kontakt och när man väl blir ihop/börjar ligga kanske jag inte ens är deras lärare längre. Jag tror jag är duktig på mitt jobb dessutom! Men vill som sagt gärna hitta någon där, fast inte framstå som ett creep.

    Bästa vore ju om jag kunde hitta en och flirta lite utan att det blir konstigt och sedan fortsätta kontakten efter han byter årskurs.
Svar på tråden Underlig fetish, hur göra för att få uppleva den?