• Anonym (:( hjälp)

    Tatuera över tatueringar som man ångrar?!

    Har 2 tatueringar som jag verkligen ångrar grovt och den ena är jättestor och täcker en stor yta av huden. Den sitter på ett ställe så att alla ser den också. Skäms jätte mycket över dom och hade egentligen velat ta bort dom helt men det går ju inte. Går det att tatuera över dom på något sätt? Är jätterädd att detska bli för klottrigt eftersom tatueringarna är så stora!!

  • Svar på tråden Tatuera över tatueringar som man ångrar?!
  • Anonym (GoOut)

    Vi kan inte sitta här och säga varken bu eller bä..


    Gå till en tatuerare och visa upp vad du vill täcka så kan de säkert säga om det är en bra ide och hur resultatet kan bli, jättemörkt, klottrigt eller om det faktiskt kan bli bra.

  • Anonym (Jättelätt)

    Istället för färg i tatuerarpennan så häller du i TippEx

  • Anonym (Bleka)

    Det kan vara en bra idé att göra ett par laserbehandlingar för att bleka motivet lite innan du tatuerar över. Har på ryggen som jag kommer att göra så med, hade fungerat att tatuera över nu men för att få bäst resultat och inte behöva använda för mörka färger så blev jag rekommenderad att göra så

  • Anonym (Hm)
    Anonym (GoOut) skrev 2018-07-18 13:09:08 följande:

    Vi kan inte sitta här och säga varken bu eller bä..


    Gå till en tatuerare och visa upp vad du vill täcka så kan de säkert säga om det är en bra ide och hur resultatet kan bli, jättemörkt, klottrigt eller om det faktiskt kan bli bra.


    Håller med
  • Anonym (:( hjälp)
    Anonym (Bleka) skrev 2018-07-18 14:31:02 följande:

    Det kan vara en bra idé att göra ett par laserbehandlingar för att bleka motivet lite innan du tatuerar över. Har på ryggen som jag kommer att göra så med, hade fungerat att tatuera över nu men för att få bäst resultat och inte behöva använda för mörka färger så blev jag rekommenderad att göra så


    Är det inte väldigt dyrt att bleka?
  • TeamCaz

    Allt går att fixa Jag har själv ett par jag ångrar som är stora, den ena har jag fixat o den andra håller jag på med Jag går till tatueraren o säger att jag vill tatuera över denna, o att dom får helt fria händer. Det är ju dom som är dom professionella på det


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Anonym (Bleka)
    Anonym (:( hjälp) skrev 2018-07-18 15:44:22 följande:

    Är det inte väldigt dyrt att bleka?


    Jo det kostar en del men det kan ju vara värt att gå och kolla pris.

    Du får ju lite större frihet att välja motiv och risken att du ångrar dig ytterligare minskar
Svar på tråden Tatuera över tatueringar som man ångrar?!