• Anonym (svettig hårig och urindoftande)

    Äär alla kvinnor lena luktfria hallonbåtar

    Blir så trött på hur kvinnor porträtteras i media. Hårlösa, släta, lena, doftfria, perfekta skönheter med hallonbåtsdoftande anus och luktfri rosa, barnvagina tillgänglig 24/7..och aldrig en dag över 20. Dessutom fiser de aldrig, tömmer tarmen eller har kass andedräkt.

    Ger inte det en lite snäv bild av hur veklighetens kvinnor ser ut?

    Jag vill höra mäns versioner av de kvinnor ni träffar.

    Är de aldrig, håriga, stickiga, illaluktande, osnygga, flottiga, oattraktiva småäckliga...mänskliga helt enkelt?

  • Svar på tråden Äär alla kvinnor lena luktfria hallonbåtar
  • Anonym (Mhm)

    Min flickvän kan vara lite hårig/orakad ibland, ha dålig andedräkt och lukta svett, inget mig emot.

    Hade hon börjat lukta urin däremot hade jag nog försökt få henne gå till en läkare, alternativt en psykolog.

  • Anonym (svettig hårig och urindoftande)
    silver33 skrev 2018-07-18 13:58:38 följande:

    Sällan håriga, tack och lov. De flesta rakar sig noggrant :)


    Är inte stubb värre än hår?
  • Anonym (Undrar)

    Ja, varför känner man aldrig lukten av modeller och kändisar på TV ?

  • Tecum
    Anonym (Undrar) skrev 2018-07-18 14:08:24 följande:
    Ja, varför känner man aldrig lukten av modeller och kändisar på TV ?
    Mycket märkligt, jag känner inte heller lukten av svettiga män eller goda maträtter  i min TV? Undrar vilken teknik TS har i sitt hem?
  • Minimalen
    Tecum skrev 2018-07-18 16:33:17 följande:

    Mycket märkligt, jag känner inte heller lukten av svettiga män eller goda maträtter  i min TV? Undrar vilken teknik TS har i sitt hem?


    Oj har luktteven kommit det har jag alldeles missat. Vilket märke är det på dessa.
  • Anonym (Hm)

    En sexig tjej är len, luktat gott och slät. Tanter måste bara fatta det

  • Anonym (Xxx)

    Är trött på människor som hakar upp sig på mediabilder,

    De kvinnor jag träffar får gärna ha hår överallt och lukta svett. Innan sex (i sängen) förväntar jag mig vagina och anus tvättas i duschen så att doft av urin och avföring försvinner. Jag gör samma sak.

    Otvättat hår och osminkat är lite av en fetisch för mig, så gärna ?varit ute i skogen en vecka?-looken för mon del.

  • Anonym (Gud)

    Det finns två kategorier, de som bryr sig om sånt och de som mognat.

    Det finns tjocka fula män som sitter vid fikabordet och häver ur sig att en kvinna på TV som är 8/10 är skitful för hennes näsa inte är perfekt.

    Undrar om de nånsin kommer få en partner eller om det bara är skitsnack när det väl gäller.

    Frugan kan lukta svett ibland om hon varit igång med nått. Lite hår om hon missat nån rakning händer. Hår på musen har hon då jag bad henne sluta då jag inte bryr mig, jag är allätare. Morgonandedräkten är inte alltid nice, men vem bryr sig.

    Vi undviker fisa och rapa då det är osexigt, otrevligt och äkligt.

Svar på tråden Äär alla kvinnor lena luktfria hallonbåtar