• espressotokig

    Hur kvinnor och män "är" när de har sex

    Jag är nyfiken på hur a) män skulle beskriva hur kvinnor "är" när de har sex och hur  b) kvinnor skulle beskriva hur män "är" när de har sex. Vad jag menar är att jag är nyfiken på hur forumet skulle beskriva det motsatta könet när de har sex, i synnerhet ni som har haft många sexpartners och helt enkelt har ett större underlag att kategorisera utifrån. Vilka ord eller begreppspar skulle ni använda för att beskriva hur män och kvinnor "har sex". Ett enkelt exempel skulle vara begreppsparet tyst-högljudd, en del är helt tysta under sex, andra stönar på så att grannarna hör (det kan ju också gälla samma person under olika sexstunder) och de flesta "ligger" någonstans mitt i mellan att vara helt tyst och väldigt högljudd. Vilka andra begreppspar (ett finare ord skulle vara "variabler") skulle ni välja för att beskriva det motsatta könets sätt "att ha sex på"? Jag är inte ute efter en "sann" eller "rätt" bild av en sexpartner, för den finns ju inte, utan hur en sexpartner kan beskrivas med ord.  

  • Svar på tråden Hur kvinnor och män "är" när de har sex
  • Godisbuske

    Min erfarenhet av tjejer är att i stort alla blir mer eller mindre slampiga, porriga, undergivna ochen del också vill bli lite förnedrade, sprut i ansikte osv. Även de man minst anat, som man tror rodnar bara av att torka sig efter dom har kissat. 

  • espressotokig

    "Slampiga" och "porriga" i den meningen att kvinnor i högre eller lägre utsträckning gör vissa saker (oralsex, analsex)? "Underkastelse" och att "bli förnedrad" förstår jag som graden att vilja bli/låta sig bli mer eller mindre dominerad, kanske som en del av ett upphetsande rollspel, kanske ibland av psykologiska orsaker.

  • Anonym (Stör?)
    espressotokig skrev 2018-07-18 17:09:47 följande:

    Ett enkelt exempel skulle vara begreppsparet tyst-högljudd, en del är helt tysta under sex, andra stönar på så att grannarna hör


    Är det många som försöker visa hänsyn och försöker vara tysta eller är det bara att köra på 
Svar på tråden Hur kvinnor och män "är" när de har sex