• Anonym (anonym)

    Är fortfarande ledsen över Michael Jacksons död

    Som i rubriken, jag är fortfarande ledsen över Michael Jacksons dödsfall. Ja, jag vet, det har gått nio år, men ändå. Hur blir man mindre ledsen? 

    Och jag stör mig på alla wannabes som bara gillade honom efter hans död. 

  • Svar på tråden Är fortfarande ledsen över Michael Jacksons död
  • sebbe420

    Om du känner att detta påverkar ditt liv negativt får du nog helt enkelt bestämma dig för att ägna mindre tid åt att tänka på det. När du märker att du börjar bli ledsen för hans död igen, så bestäm att du får vara ledsen i en minut, sedan rycker du upp dig och går du vidare med dagen.

    Det är ett mycket vanligt fenomen att känna människor blir ännu mer populära och uppskattade efter sin död, gäller inte bara Michael Jackson utan i stort sett alla. Du kan ju försöka tänka att det är ju bättre att de älskar honom än att de hatar honom, även om de kanske inte var ett lika äkta fan som du.

  • Stampidus

    Hur du ska bli mindre ledsen? Jo det kan jag förklara för dig:

    Han lever fortfarande. Att han dog var bara en bluff. Han orkade inte med rampljuset längre. Hans ansikte föll också ihop.

    Nu lever han under namnet Dave. Och helt plötsligt så kände "Dave" Michael Jacksson. Kul sammanträffande.

    Stora lögner är lättare att genomföra eftersom folk inte har hjärna nog att genomskåda dem.



  • Anonym (anonym)
    Salmiakk skrev 2018-08-20 15:21:24 följande:
    Det är det många som blir om dom har bra advokater. Det betyder inte att dom är oskyldiga för det.
    Man är oskyldig tills motsatsen bevisats.

    HAN VAR INGEN PEDOFIL
  • Anonym (Oops!)

    Du kanske ska gå i terapi. Det kan inte vara sunt att efter så många år sörja en främmande människa.

  • Teady111
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-20 15:31:52 följande:
    Man är oskyldig tills motsatsen bevisats.

    HAN VAR INGEN PEDOFIL
    Hur kan du vara så säker på att han inte var det?
  • Anonym (brrr)

    En pedofil mindre här i världen är knappast något att sörja.

  • Anonym (Smooth Criminal)

    Ja, jag sörjer fortfarande Michael Jackson väldigt mycket.

    Har så många minnen till honom.

  • Anonym (....)
    Stampidus skrev 2018-08-20 15:30:33 följande:

    Hur du ska bli mindre ledsen? Jo det kan jag förklara för dig:

    Han lever fortfarande. Att han dog var bara en bluff. Han orkade inte med rampljuset längre. Hans ansikte föll också ihop.

    Nu lever han under namnet Dave. Och helt plötsligt så kände "Dave" Michael Jacksson. Kul sammanträffande.

    Stora lögner är lättare att genomföra eftersom folk inte har hjärna nog att genomskåda dem.


    Men snälla.. Han hade "This is it - tour" på gång och han skulle aldrig göra så mot sina fans. Snälla släpp det, han är borta. Tyvärr. 
  • Anonym (det omvända)

    Kanske är det på tiden att någon vit gör det motsatta och går från vit till svart.

    På tal om Michael Jackson i allmänhet.

  • Anonym (smaklöst)
    Anonym (123) skrev 2018-07-20 22:08:48 följande:

    Kanske nåt barn fick det bättre i alla fall :)


    Är det så mycket bättre att vara någon som skojar om pedofili då?

    Såna som du äcklar mig nästan lika mycket som pedofiler äcklar mig Kräks
  • idoget
    Anonym (det omvända) skrev 2018-08-20 16:13:20 följande:

    Kanske är det på tiden att någon vit gör det motsatta och går från vit till svart.

    På tal om Michael Jackson i allmänhet.


    Du menar till skillnad från alla valrossar som steker sig i solen för att slippa vara vita på sommaren
  • Anonym (Smooth Criminal)
    Anonym (smaklöst) skrev 2018-08-21 00:40:20 följande:

    Är det så mycket bättre att vara någon som skojar om pedofili då?

    Såna som du äcklar mig nästan lika mycket som pedofiler äcklar mig


    Inget peddo. KIng of Pop! Kolla videon till Thriller. Han dansar som en kung. Minns när den kom på MTV. Blev knockad!
  • Stampidus
    Anonym (....) skrev 2018-08-20 16:05:30 följande:
    Men snälla.. Han hade "This is it - tour" på gång och han skulle aldrig göra så mot sina fans. Snälla släpp det, han är borta. Tyvärr. 
    Haha snälla du snälla. This is it- dvs han lämnar. Sedan säger han i videon jag bifogade att Dave är Michael.

    Jag menar du behöver bara låta ett par hjärnceller jobba för att inse att han fortfarande lever.
  • Anonym (smaklöst)
    Anonym (Smooth Criminal) skrev 2018-08-21 01:11:05 följande:
    Inget peddo. KIng of Pop! Kolla videon till Thriller. Han dansar som en kung. Minns när den kom på MTV. Blev knockad!
    Jag uttalar mig inte om skuldfrågan då jag inte vet och inte vill spekulera utan det jag uttalar mig om är att jag finner det smaklöst att skämta om detmed tanke på offer för pedofili.

    Vill också klargöra att bara för att man är en gudabegåvad musiker och bra på att dansa så betyder det inte att man inte kan vara pedofil.
  • Anonym (Smooth Criminal)
    Anonym (smaklöst) skrev 2018-08-21 00:40:20 följande:

    Är det så mycket bättre att vara någon som skojar om pedofili då?

    Såna som du äcklar mig nästan lika mycket som pedofiler äcklar mig


    Inget peddo. KIng of Pop! Kolla videon till Thriller. Han dansar som en kung. Minns när den kom på MTV. Blev knockad!
    Anonym (smaklöst) skrev 2018-08-21 01:15:26 följande:

    Jag uttalar mig inte om skuldfrågan då jag inte vet och inte vill spekulera utan det jag uttalar mig om är att jag finner det smaklöst att skämta om detmed tanke på offer för pedofili.

    Vill också klargöra att bara för att man är en gudabegåvad musiker och bra på att dansa så betyder det inte att man inte kan vara pedofil.


    Går att vara kung och profil och pedofil.
  • Anonym (....)
    Stampidus skrev 2018-08-21 01:14:46 följande:
    Haha snälla du snälla. This is it- dvs han lämnar. Sedan säger han i videon jag bifogade att Dave är Michael.

    Jag menar du behöver bara låta ett par hjärnceller jobba för att inse att han fortfarande lever.
    Alla har vi olika teorier och åsikter om vad som har hänt, punkt. 
Svar på tråden Är fortfarande ledsen över Michael Jacksons död