• Ssk92

    Pcos tips för att maximera chanserna?

    Jag fick för ett halvårsedan konstaterat att jag har en svårare form av pcos och kanske endometrios på v. Äggstock.

    Såklart inte superroligt besked men har endå försökt hålla skenet uppe, fått extremt bra läkare och vi satte igång direkt med proverna,metformin + folsyra. Ferilitetskliniken i våran kommun stänger under sommaren, precis när vi skulle börja med letrozol. Och vi skulle få börja en kur med de precis innan stängning och då precis hinna med kontrollen inför sommaren. Men såklart så krånglar de med proveran och menstruationen blev inte som den skulle. Så det var lika med ingen orobera eller letrozol alls under sommaren. Mina kusiner har precis båda fått barn och jag har liksom hamnat i någon sorts ond cirkel där jag kissar på cirka två stickor i veckan minst för jag vill så gärna och har svårt att planera eftersom mina spontana ägglossningar är väldigt få. Är det någon som har ngt bra tips på vad man kan göra själv i väntan på att fertilitetskliniken öppnar för att maximera chanserna??

  • Svar på tråden Pcos tips för att maximera chanserna?
Svar på tråden Pcos tips för att maximera chanserna?