• baralillatant

    Få tillbaka bild iMessage?

    Hej,

    Jag fick en bild via iMessage som jag raderade från mobilen. Kan jag på något vis återskapa konversationen som den såg ut med bilden i , alternativt går det att få tillbaka bilden?

    Nån som vet?

  • Svar på tråden Få tillbaka bild iMessage?
  • Tasty

    Har du fler enheter (andra iPhones, iPads eller MacBook:ar) borde det gå så länge de är kopplade till samma konto och du använder iMessage på dem.

  • baralillatant
    Tasty skrev 2018-08-05 20:24:41 följande:

    Har du fler enheter (andra iPhones, iPads eller MacBook:ar) borde det gå så länge de är kopplade till samma konto och du använder iMessage på dem.


    Har jag inte tyvärr. Har gett upp hoppet. Men tack ändå.
  • Shizuka

    Jag listar några program här som klarar av att återställa raderade filer. iTunes av senaste version måste vara installerat för att det ska fungera. Det översta programmet är gratis. Sök med Google och ladda ner.

    EasUS MobiSaver Free
    Wondershare Dr. Fone for iOS
    iMobie PhoneRescue
    Aiseesoft FoneLab

    Berätta gärna hur det går!

  • baralillatant
    Shizuka skrev 2018-08-09 14:45:08 följande:

    Jag listar några program här som klarar av att återställa raderade filer. iTunes av senaste version måste vara installerat för att det ska fungera. Det översta programmet är gratis. Sök med Google och ladda ner.

    EasUS MobiSaver Free

    Wondershare Dr. Fone for iOS

    iMobie PhoneRescue

    Aiseesoft FoneLab

    Berätta gärna hur det går!


    Senaste iTunes? Vad har det med nått att göra?

    Eller menar du iOS?
  • Tasty

    Om du har en PC med Windows behöver du iTunes för att ansluta och "prata" med en iPhone, förmodligen det hen menar.

  • baralillatant
    Shizuka skrev 2018-08-14 09:37:45 följande:

    Precis så menade jag och precis så är det.

    Däremot är jag ingen hen.


    Ingen har påstått att du är nånting. Hen är ett pronomen som används när man inte vet eller vill ange kön på en person.

    Men då vet jag att du menar att detta ska göras på en dator.
Svar på tråden Få tillbaka bild iMessage?