• Anonym (A well respected man)

    Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?

    Hej,

    Tråkigt men sant så är min fru inte längre speciellt attraherad av mig. Gissar att det ofta blir så i längre relationer. Synd men inte mycket att göra. Lyckligtvis finns det andra som inte delar hennes åsikt i frågan.

    Så nu är det hitta en KK som gäller. Borde inte vara så svårt eftersom jag ser relativt bra ut och ör vältränad och intelligent (nämnde jag ödmjuk?).

    Funderar på att prova Tinder och Badoo. De verkar främst profilera sig på singlar dock, jag letar ju mer en likasinnad kumpan för diverse utsvävningar snarare än en potentiell livskamrat.

    Sedan undrar jag lite om inte risken för upptäckt är väldigt stor också? Alltså att någon bekant till min fru får syn på mi profil och berättar.

    Ett avslöjande skulle leda till skilsmässa, det är en kalkylerad risk, det vore tråkigt men inte världens undergång, en relation med så dåligt sex som vi har är ju ändå inte något att hänga i julgranen direkt.

    Men svårt att gissa hur stor den risken är, nära 0 eller nära 100%?

    Finns det någon med erfarenheter av Tinder och Badoo? Är det värt att söka oserisösa dater där för lösa förbindelser?

    Eller är de flesta ute efter något mer långvarigt?

    Synpunkter, erfarenheter?

    Visst får ni moralisera om ni vill och föreslå att vi ?pratar om det? istället eller går i terapi etc men kommer inte att besvara sådana inlägg. Kram.

  • Svar på tråden Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?
  • Anonym (Tilde)

    Sök någon på en diskret sida istället, där de som är med är det av lite liknande anledningar. Risken är ganska stor att tjejer på Tinder eller Badoo är ute efter annat eller bangar om det kommer fram att du är gift. :)

  • Anonym (Diskret)

    Skulle inte söka på Badoo och Tinder. Alla finns ju där så risken är väl ganska stor att du dyker upp bland nån du känner som kan avslöja dig. Vill inte moralisera, men varför lämnar du inte då? Om du ändå skriver att det inte vore hela världen. Skulle satsa på bc tex där folk överlag är mer diskreta och där det är vanligt att folk är gifta. Där söks väl mest kk-relationer också och inte seriösa relationer.

  • Patte65

    Jag tror att du har störst chans på gratis datesidor än med datesidor som kostar pengar. De sistnämnda är mest fejk. Tinder och Badoo vet jag inget om.

  • Anonym (A)

    Jag skulle inte söka någon på nätet, det är stor risk att någon känner någon som vet vem du är, så det kommer fram till din fru. Själv hittade jag en KK på mitt barns förskola. fick det bästa sexet jag någonsin haft i hela mitt liv.

  • Anonym (A well respected man)
    Anonym (A) skrev 2018-07-29 21:47:34 följande:

    Jag skulle inte söka någon på nätet, det är stor risk att någon känner någon som vet vem du är, så det kommer fram till din fru. Själv hittade jag en KK på mitt barns förskola. fick det bästa sexet jag någonsin haft i hela mitt liv.


    Kan du nämna något om stegen mellan att ses vid hämtningen och att hamna i säng?

    För jag antar att ni inte smög iväg till kudrummet och gökade loss? ;)
  • Anonym (A)

    Hahaha...nej, det gjorde vi inte. Vi kom väldigt ofta och hämtade/lämnade på samma tider. Det blev mer och mer att vi pratade. Vi stannade kvar längre på förskolan när vi hämtade än vad som var nödvändigt. Kemin fanns där, vi kände båda vad vi ville. Vi böt nummer en dag när vi lämnade på morgonen. Sen va smsandet och pratandet igång. Vi hade sex samma kväll. Va sommar, så vi träffades ute. Det va obeskrivligt bra sex. Vi hade sex flera gånger i veckan. Han ?tränade? sa han till sin fru. Jag va ute och ?joggade? Sen fortsatte vi träffas. Åren gick ingen kom på oss. Sen flyttade han tyvärr med sin fru och barn. Vi har fortfarande kontakt. Men kan inte träffas på grund av avståndet.

  • Anonym (Fyfan)

    Fyfan vad vidrigt och fegt. Snacka om noll respekt för sin fru. Personen man sagt sig älska. Du bryr dig alltså inte alls om henne och att hon kommer gå sänder totalt när detta kommer fram (för ja, det kommer garanterat fram förr eller senare). Varför kan du inte bara vara människa nog och skilja dig med en gång? Du bryr dig ju uppenbarligen ändå inte om vare sig henne eller ert förhållande. Fyfan för dig och sånna som dig.

  • Anonym (Egoistisk)

    FY FAN för att sådana som dig ens har valmöjligheter.

    Ni har blivit blessed med en kvinna som valt att älska er, ta hand om er, laga er mat och tvätta era illaluktande strumpor varje vecka. Hon fixar säkert din matlåda åt dig och fyller på toa-pappret när det är slut, tvättar handfatet och ser till att det alltid finns dusch-tvål eller mjölk hemma! ÄNDÅ väljer du att gå och vara med någon annan som inte gjort sig förtjänt? Gå och var med din fru som du svurit att älska i nöd och lust.

    Om ert sex liv är tråkigt är det 50% DITT FEL att det är så. Är du missnöjd med hennes utseende så uppmana på ett fint sätt till att hon kanske gör något åt det. Är du missnöjd med något annat så KOMMUNICERA OCH LÖS DET! Köp underkläder till henne. Ta ut henne på dejt. Gör vad som krävs. Gå bara inte bakom hennes rygg och för guds skull var inte otrogen.

    Den smärtan som hon mest troligt kommer behöva gå igenom är extrem. Och efter skilsmässan kommer hon alltså behöva åldras ensam?

    Näe fy! Egoistiskt!

  • Anonym (A well respected man)
    Anonym (A) skrev 2018-07-29 22:07:54 följande:

    Hahaha...nej, det gjorde vi inte. Vi kom väldigt ofta och hämtade/lämnade på samma tider. Det blev mer och mer att vi pratade. Vi stannade kvar längre på förskolan när vi hämtade än vad som var nödvändigt. Kemin fanns där, vi kände båda vad vi ville. Vi böt nummer en dag när vi lämnade på morgonen. Sen va smsandet och pratandet igång. Vi hade sex samma kväll. Va sommar, så vi träffades ute. Det va obeskrivligt bra sex. Vi hade sex flera gånger i veckan. Han ?tränade? sa han till sin fru. Jag va ute och ?joggade? Sen fortsatte vi träffas. Åren gick ingen kom på oss. Sen flyttade han tyvärr med sin fru och barn. Vi har fortfarande kontakt. Men kan inte träffas på grund av avståndet.


    Hmm intressant. Har en granne som flörtat en del med mig. Vi har bara umgåtts familjevis och hon har små barn så inget har hänt.

    Tror du det kan vara en idé och höra av sig till henne och föreslå en diskret träff?
Svar på tråden Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?