• Anzil

    Kaviar/Kalles kaviar - Tubens färg lossnar efter att den används några gånger

    Jag tycker om Kalles kaviar. Jag tycker det smakar så gott på knäckebröd som mellanmål. Men jag avskyr när färgen börjar lossna och man ser några små koner ifrån tuben på smörgåsen eller på handen. Det måste ju innehålla flera kemikalier, så då händer det ibland att jag slänger, när jag kommer till hälften vilket är vansinnigt onödigt.

    Finns det ingen som helst annat sätt med att få till denna tub på bättre sätt. Eller finns det redan?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Kaviar/Kalles kaviar - Tubens färg lossnar efter att den används några gånger
  • petsons

    Precis, det har vi också problem med att färgflaggor lossnar från tuben i vårt fall så handlade det om Rynkar på näsanNordvågs kaviartub från Willys där lossnar det efter att ha använt den par gånger. Har slutat nu att köpa den köper istället kaviartuben från Klädesholmen där finns inte det problemet. Skrattande

Svar på tråden Kaviar/Kalles kaviar - Tubens färg lossnar efter att den används några gånger