• Oxen

    Måste vara något fel ????

    Hej.

    Jag har behöver råd, svar, allt.

    Har ett förhållande sedan 1,5år.

    Från början var allt bra. Mkt sex, bekräftelse, uppvaktning mm mm de vanliga.

    Killen har hela tiden varit tjejintresserad o vänt sig om efter andra, pratat om ex, bara gillat tjejbilder o tjejkompisars profilbilder.

    Jag har dåliga erfarenheter sedan tidigare.

    Jag sa ifrån flera gånger tex att jag inte vill höra ett endaste dugg om ex. Poänglöst.

    Han sa att jag fick fråga vad jag ville om hans bakgrund men de gjorde jag inte...tills... Han berättade ngt som inte passade med resten. Då vaknade jag. O när jag då lista ut att allt inte riktigt stämde började jag fråga. När han insåg det.. Sen fick jag inte fråga ngt.

    Han har ändrat sig mkt. Ju mer bekräftelse från honom jag behövt pga hans fluktande, ju mindre får jag.

    Det är flera saker o jag undrar ibland vad jag håller på med. De flesta hade gått men måste man gå innan han fattar? Jag tar aldrig tillbaka, så går jag så går jag för alltid o vi har absolut ingen som helst kontakt efter det.

    Jag har försökt prata lugnt och stilla, tjata, o bli riktigt arg. Först när jag vägrar ses, o bombar honom med arg meddelander, när han skriver, om allt jag stör mig på då händer det något....

    Han ändrar sig till det bättre.

    Han vägrar gå i parterapi.

    Han tror allt handlar om svartsjuka men ärligt talat nej!

    Jag vill känna mig speciell, känna mig som hans nr 1 (efter barnen så klart). Jag vill bli sedd, älskad osv.. Han älskar mig det är jag säker på men han är antingen korkad eller manipulativ. Jag har redan erfarenheter o ser gnm det mesta, går inte på det.

    Jag har sagt till att jag kommer gå nästa gång. Tyvärr har vi "haft flera uppbrott jag" som aldrig genomförts. Ja, jag vet... Inte bra o elakt. Jag vänder mig hit för att bryta sånt. Jag tänker att jag oxå måste ändra mig så klart. Jag vet bara inte vad som är ok. Jag har svårt med "vad andra accepterar och jag accepterar för mkt av eller är larvig med".

    Som sagt gubbsjuk o glor efter andra när jag är med. Det man ser som partner är ju oftast toppen på isberget oxå... Jag vet.

    Jag TROR inte han varit eller kommer vara otrogen men sånt har jag trott förut oxå.

    Till saken hör att vi har typ aldrig sex. Han påstår sig ha lågt testosteron.... Alltid jag som tar initiativ o typ gör allt jobb....slut med det nu.

    Jag har högt libido oxå... Så det är en plåga.

    Nu till frågan. Jag tror de flesta tycker jag är larvig o de är svårt att förklara i skrift allt som ligger bakom... Men jag har aldrig någonsin haft så stort bekräftelsebehov förut.

    På fb så gillar han nästan bara tjejnas profilbilder. Efter varje bråk ngt nytt, kan han t.om ge komplimang under bilden.

    Han gnäller på att jag byter profilbild osv.

    O frågade om jag kan gå ur fb 1 månad för hans skull för jag är så svartsjuk.... Ööö

    Återkommer om det

    Gå ur den stängda gruppen (hälogrupp) jag är med i osv.

    Jag frågade varför...inget bra svar. Han sa sig gå ur fb ngt han aldrig genomförde när jag inte gjorde det.

    Nu - han kan gilla varenda profilbild vissa byter till trots att de byter ofta. Men är han på "vrf byter du så ofta"osv

    Jag sa att jag behöver bekräftelse av honom. O lätt sätt är ge ett hjärta eller skriv ngt till mig under. Jag vill oxå ha" det där"...

    Sur han blev men hjärta fick jag. Nu efter sista bråket när jag gick på hårt för jag spyr på allt snart.

    Inget...inget morgon sms, inga J-la hjärtan. Gillar inte ens ngt jag gör. Osv

    Trotsig barnunge beter han sig som.

    1. Skulle ni andra bry er alls?

    2. Vad ska jag göra för att han ska se mig? (ignorera eller inte bry mig har man sagt. En HUR gör man?)?

    3. Han respekterar inte, vet det. Tar mig för givet osv. Kan jag vända på det?

    4. Hur går jag honom att fatta att han driver bort mig o kommer förlora mig?

    5. Han verkar vilja driva fram svartsjuka för att kunna kalla mig svartsjuk., härmar mig i ord, trotsar, vänder saker emot mig, slutar ge bekräftelse osv spelar ingen roll om jag tjatar eller inte säger ngt... Låter som narcisst jag vet....

    Kan de vara ngn annan diagnos?

    Jag är glad för alla tips.

    Jag har sagt att fortsätter han sitt gubbsjuke beteende går jag. Han kollar på ALLA unga tjejer (vuxna) och aldrig egen ålder, sen med sexbristen osv . Så är det inte konstigt jag behöver bekräftelse o börjar få åldersnoja mm.

    Jag har satt nolltolerans på det nu o sa jag lovar - håller alltid mina löften o de vet han

    Snälla hjälp

  • Svar på tråden Måste vara något fel ????
  • MiaMammut

    Varför stannar du kvar? Vad väger upp allt det där dåliga? Han bekräftar dig varken känslomässigt eller ens sexuellt. Exakt vad tillför han ditt liv??? Jag tycker också att der är svårt att hitta män med empatisk förmåga och tillång till känslor, så jag kan inte lova att de finns därute o du kommer hitta en sån, men... ja. Står man inte ut tillsammans får man ju vara själv då hellre.

  • Anonym (Flipper)

    Låter skumt att han verkar så intresserad av tjejer men inte vill ligga. Borde inte ha lågt testosteron då. Antingen tänder han inte på dig eller så kollar han massa porr i smyg vilket sätter ned hans sug på sex med dig.

    Han verkar ju vara rätt dryg också men det är en annan femma. El kanske inte.

  • Richi3

    Känner du att du måste fråga "om något är fel?" så ja, Förmodligen är det så! 'Lämna, var det många som svarat. Ja det beslutet får du ta helt själv om du frågar mig men lycka till.

Svar på tråden Måste vara något fel ????