• Anonym (Vidjavyernanu)

    Du som är feminist!

    Vad tycker du om för sex?

  • Svar på tråden Du som är feminist!
  • Anonym (Feministen)

    Ehm.. Tycker att sex är skönt och bra? (feminist tillägg: På frivillig basis då det ska vara ett ömsesidigt samspel där båda samtycker såklart!) Flört

  • Anonym (H)
    Anonym (Feministen) skrev 2018-08-04 07:34:20 följande:
    Ehm.. Tycker att sex är skönt och bra? (feminist tillägg: På frivillig basis då det ska vara ett ömsesidigt samspel där båda samtycker såklart!) Flört
    Instämmer
  • Anonym (Vidjavyernanu)
    Anonym (Feministen) skrev 2018-08-04 07:34:20 följande:

    Ehm.. Tycker att sex är skönt och bra? (feminist tillägg: På frivillig basis då det ska vara ett ömsesidigt samspel där båda samtycker såklart!) 


    Är du dominant eller vill du bli dominerad?
  • Anonym (xXx)
    best gif wtf GIF 

    Vad exakt har ens politiska åsikt med ens sexuella preferenser att göra? 
    Moderater, vad för slags sex gillar ni? 
    Socialdemokrater, vad gillar ni för sex? 

    Kom igen nu. En moderat fungerar ju självklart inte som en socialdemokrat så de måste ju förstås ha en helt annan sexuell preferens. Det är logiskt.
  • Anonym (Vidjavyernanu)
    Anonym (xXx) skrev 2018-08-05 21:38:53 följande:

     

    Vad exakt har ens politiska åsikt med ens sexuella preferenser att göra? 

    Moderater, vad för slags sex gillar ni? 

    Socialdemokrater, vad gillar ni för sex? 

    Kom igen nu. En moderat fungerar ju självklart inte som en socialdemokrat så de måste ju förstås ha en helt annan sexuell preferens. Det är logiskt.


    Riksdagspartier har jag aldrig pratat om.
  • Anonym (Feministen)
    Anonym (Vidjavyernanu) skrev 2018-08-05 21:29:22 följande:
    Är du dominant eller vill du bli dominerad?
    Kan vara både och och men är mer undergiven än vad jag är dominant 
  • Anonym (Vidjavyernanu)
    Anonym (Feministen) skrev 2018-08-06 06:24:11 följande:

    Kan vara både och och men är mer undergiven än vad jag är dominant 


    Är det verkligen feminism?
  • Anonym (Bränd)
    Anonym (xXx) skrev 2018-08-05 21:38:53 följande:

     

    Vad exakt har ens politiska åsikt med ens sexuella preferenser att göra?.


    Ok, ingen ideologi ger sig ju in i sängkammaren som feminismen, där ?det privata blir politiskt?.

    Hyfsat vanliga konsekvensera av feminism i bingen:

    - Sexstrejk för att få partnern att göra mer ?känsloarbete? (googla det, det är en grej nu)

    - Pratar mycket om ?rättigheter?. I samhället. I förhållandet. I sängen. Är givetvis en kravmaskin överallt.

    - Super-awkward doninansgrejer, bara för att visa att kvinnor också kan vara tuffa i sängen.

    - Oro för att initiativet till sex är ojämnställt fördelat.

    - Bristande acceptans för att mäns och kvinnorslust ser olika ut.

    - Svårt att ta ansvar för sin egen sexualitet. Ångrat sex hen haft och skyller det på grupptryck, normer och samhällsstrukturer. Gråter ut och får rygdunkningar under hashtag #prataomdet och #metoo
  • Anonym (Vidjavyernanu)
    Anonym (Bränd) skrev 2018-08-06 18:05:55 följande:

    Ok, ingen ideologi ger sig ju in i sängkammaren som feminismen, där ?det privata blir politiskt?.

    Hyfsat vanliga konsekvensera av feminism i bingen:

    - Sexstrejk för att få partnern att göra mer ?känsloarbete? (googla det, det är en grej nu)

    - Pratar mycket om ?rättigheter?. I samhället. I förhållandet. I sängen. Är givetvis en kravmaskin överallt.

    - Super-awkward doninansgrejer, bara för att visa att kvinnor också kan vara tuffa i sängen.

    - Oro för att initiativet till sex är ojämnställt fördelat.

    - Bristande acceptans för att mäns och kvinnorslust ser olika ut.

    - Svårt att ta ansvar för sin egen sexualitet. Ångrat sex hen haft och skyller det på grupptryck, normer och samhällsstrukturer. Gråter ut och får rygdunkningar under hashtag #prataomdet och #metoo


    Tjejer är väl inte mindre kåta? Snarare verkar de knulla jämt.
  • Anonym (.)

    Mina erfarenheter säger att feminister är mer kinky, och experimentella.
    De jag träffat har ofta varit undergivna eller switch och väldigt kåta, endast kristna har varit kåtare.
    Men det är bara mina erfarenheter och det finns fler parametrar att ta i beaktande så som tex ålder. Jag har heller inte legat med alla, så ta mina erfarenheter med en nypa salt.

Svar på tråden Du som är feminist!