• Lina100

    Fick gå ifrån salongen, fransar, taskigt

    Var hos mina gamla nagelbehandlare som även gör fransar.

    De försökte och stod och tjafsade på sitt språk om att jag blinkade? När jag blundade verkligen hela tiden

    Och hon andra skrattade som äger salongen.

    När de bad mig gå sa de inte ens hejdå, och han som skulle göra fransarna sa inte ens hejdå.

    Har gjort flera gånger innan fast inte där.

    Skit otrevliga, är de utbildade ska de kunna saken.

    Fick boka ett annat ställe nu då, och se.

    Konstigt i vilket fall och vet ej om de kanske kände igen mig som gammal kund men slängde hem mig för det.

  • Svar på tråden Fick gå ifrån salongen, fransar, taskigt
  • Anonym (Glennie)

    Du behövde väl inte betala något?

    Nåja, förlusten är deras. När du berättar om vilket uselt bemötande du fick och att dom inte klarade av sitt jobb kommer dom förlora en del kunder. Gläd dej åt det. 

  • Lina100
    Anonym (Glennie) skrev 2018-08-06 17:04:04 följande:

    Du behövde väl inte betala något?

    Nåja, förlusten är deras. När du berättar om vilket uselt bemötande du fick och att dom inte klarade av sitt jobb kommer dom förlora en del kunder. Gläd dej åt det. 


    Nej de bara tjafsade, betalade inget och bara gick

    Men hur kunde de inte klara det? Jag blundade men han han sa hela tiden: blundaaa blunddaaaa
  • Lina100
    Anonym (Glennie) skrev 2018-08-06 17:04:04 följande:

    Du behövde väl inte betala något?

    Nåja, förlusten är deras. När du berättar om vilket uselt bemötande du fick och att dom inte klarade av sitt jobb kommer dom förlora en del kunder. Gläd dej åt det. 


    Nej de bara tjafsade, betalade inget och bara gick

    Men hur kunde de inte klara det? Jag blundade men han han sa hela tiden: blundaaa blunddaaaa
Svar på tråden Fick gå ifrån salongen, fransar, taskigt