• Anonym (Överkänslig?)

    Min kille berättar för mig att han föredrar att ha sex med yngre

    Jag är 39 år och min kille är 45 år. Vi har varit tillsammans i 7 månader. VI blev nära fort och har träffats väldigt mycket. Vi umgås med barnen, jag flyttade till en lägenhet i närheten av honom, för att satsa. Jag vet att han vill vara med mig lika mycket och jag litar på honom.

    Men vi är väldigt olika i hur vi kommunicerar, vad som är ok att säga, hur man stärker varann och förhållandet och så. För några månader sen berättade han i något sammanhang där vi pratade om något annat att han sedan han blev ca 30 år alltid tycker att 25-åringar är snyggare än 40-åringar, som han inte tyckte innan det. Även om 40-åringen eg är vackrare. Det tog hårt.

    Pratet slutade inte där utan det kom även fram att han hellre har sex med en 19-åring än med en 40-åring. Kanske inte när det står mellan två personer, men i det stora hela. Det här har gnagt i mig.

    Jag vet att det inte har med mig att göra och absolut kan det ha att göra med självkänsla. Men jag blev nog mest ledsen av att han sa så där.

    Jag vet också att han varit med några i 20-årsåldern och det stör mig inte så mycket. Men när vi pratade idag igen om åldersgrejen så sa han att det inte skulle spelat nån roll om vi jämfört 19 med 30, 40 eller 50. Han väljer ändå 19. Och det tog ännu hårdare än tidigare eftersom 9 år yngre än mig inte är tillräckligt ungt, det ska vara 20 år yngre än mig. Han säger också att han inte tycker att han är speciellt okonventionell och har tidigare sagt att så här tycker de flesta män, de vågar bara inte säga det.

    Är jag överkänslig som tar det här ganska hårt? Känns inte så kul att veta om det här när jag närmar mig 40, även om det såklart är mig han valt att vara med. Han säger inget heller för att vara taskig, det tror jag inte. Han tycker bara att det är en del av honom och han vill kunna prata öppet om allt med mig.

  • Svar på tråden Min kille berättar för mig att han föredrar att ha sex med yngre
  • Anonym (.)

    Jag hade svarat "jag föredrar också yngre men fick tyvärr nöja mig med en gammal gubbe som dig.".  

  • Godisbuske

    Alla vet om det. Att en man ligger helst men en ung snygg brud, om man kunde välja fritt.Om det handlar om bara knulla. Vi pratar inte förhållande, Men det är inget man direkt säger till sin kvinna. Då är man dum. Men som sagt, det är bara så. Alla vet det.

  • Anonym (M)

    Låter lite märkligt i mina öron. Varför vara tillsammans med någon som är drygt 40 år då? Ligg med 19/20-åringarna istället om det är såpass stor fetish. Hur kom ni ens in på det? Generellt tycker jag inte man ska ställa någon fråga till sin partner som man inte kan ta svaret i, men oavsett anledning hur ni kom in på att orata om detta hade jag nog haft väldigt svårt att stanna i en relation med en sådan person. Jag och min sambo kör lite ageplay-aktiga rollspel ibland i sängen, vilket vi båda tänder på - men jag vill ju inte ligga med någon faktiskt äldre eller han med någon faktiskt yngre - vi vill ju ligga med varandra. Om någon av oss skulle säga som din pojkvän att man alltid hellre skulle ligga med en yngre/äldre, jaha - varför ligger vi med varandra då?

  • Anonym (Lisa-Maja)

    Men alltså, fan vad osexigt sagt.

    Jag skulle tända av på en sån snubbe, skulle inte förnedra mig att stanna kvar hos någon så omogen och socialt klumpig man utan fingertoppskänsla.

    Det säger väl sig självt att det är ett slag i ansiktet att kontentan av det hela är att man är för gammal och att det är unga brudar som gäller om han får välja. Oavsett om man har bra självkänsla eller inte så är det bara avtändande hela grejen.

    Nä usch!

  • Anonym (Idiot)

    Vilken skitstövel till så kallad man. Låter som ohyfsad barnrumpa.

  • Anonym (Överkänslig?)

    Ja det kan väl vara så att det är något de flesta män föredrar. Lite trist, men inte osannolikt. Det trista är väl att han säger det till mig, och att han själv också föredrar 19-åringar. För mycket information! Och trist också att han inte har någon förståelse för mig.

    Jag sa till honom att jag ju inte skulle säga till honom att jag föredrar att ha sex med något som han inte alls är, tex med långa, mörka män. Men det tycker han inte alls var samma sak.

    Det var inte så att jag frågade rakt ut om det här utan det kom fram i en diskussion. Sedan har det tyvärr varit en återkommande grej när jag känt mig låg.

  • Anonym (Idiot)

    Beträffande patetiska 40 åriga så kallade män.

    Känner en IT kille inom en bank.

    Han nämnde får mig en gång att ju yngre tjejer desto bättre.

    Var pervers dessutom och försökte på alla kvinnor runt omkring.

    Han lyssnade mkt på Amy Diamond musik, Lolita var favoritlåt och hon (fransyska) var väll femton år när den bandades. Läskigt!!

    Skrev till Zara Larsson på Twitter gjorde han och sökte kontakt.

    Avskyr bankmän bara för det. Äcklar mig,

  • Anonym (Överkänslig?)

    Jag ska även tillägga att han säger att jag är finast, att han såklart inte skulle vilja ha sex med någon annan när han har mig. Men det sår ju ett litet frö av att inte riktigt duga när man är mycket äldre än det som föredras.

  • Anonym (Maja)

    Han vill vara ärlig?Han kanske inte vill ljuga eller hålla sina känslor inne.

  • Anonym (Idiot)

    Risken finns att han fantiserar om yngre när han älskar med dig.

Svar på tråden Min kille berättar för mig att han föredrar att ha sex med yngre