• Vrickanz

    Ideal of Sweden

    Hej, finns det någon här som testat plånboksfodralen från Ideal of Sweden? Jag har tänkt köpa ett sånt eftersom det verkar så smidigt att kunna ta ut själva innerskalet från fodralet eftersom det är magnetiskt. Läste dock en del recensioner som säger att magneten är dålig och att skalet och telefonen lätt trillar ur. Någon som vet?

  • Svar på tråden Ideal of Sweden
  • Griseknoen35

    Min erfarenhet är att Ideal of Sweden håller en allmänt dålig kvalité. Har haft flertaket skal och även plånboksfodralet du nämner. Skalen satt illa, spricker lätt samt att magneten är riktigt dålig. Den fäster i plånboken men glider lätt. Magnethållaren i bilen glider mobilen bara sakta av på. Ideal of Sweden har snygga produkter med fina mönster och höga priser men det är allt. Produkterna håller inte den kvalité det borde vara för det priset.

  • Anonym (Magnet)

    Själv handlade jag ett plånboksskal på Circle K, från cellularline.. förvånad över kvalitén.

    1 år och funkar kalasbra fortfarande.

  • Anonym (Plånboksskal)

    Kanske haft mitt i ett halvår och i förra veckan gick magneten sönder och lossna från framsidan så nu kan jag inte ?låsa? plånboksskalet :) Fodralet blev även snabbt sunkigt. Köpte även ett hårt skal och det är fortfarande fint iallafall..

  • Anonym (Nja)

    Skalet och magneten har funkat bra för mig, däremot har facken som man sätter korten i snabbt tänjt ut sig så korten trillar ur.

  • maxtastic

    Jag tycker dom har jättebra mobilskal.


    Både estetiskt och funktionellt.


    Så kan varmt rekommendera Ideal of Sweden med andra ord :) 

Svar på tråden Ideal of Sweden