• vech42

    Pratade med en kvinna hon kallade mig för horunge

    Hej,

    jag är riktigt snygg att jag vågar prata med 100 tjejer varje dag, nu stötte jag på en snygg kvinna 10 år äldre än mig, jag startade en konvo med henne och hon kallade mig för horunge.

    detta gjorde hon endast för hon vet var jag står och att jag kan ta ett sånt kommentar utan ens bli sur, det är tydligt att jag kan single handedly konkurrera mot andra män utan större konkurreras. 

    när jag är ute på stan får jag alla blickar mot mig, jag snackar med nästan varje brud jag ser. och jag ska säga dig en sak, gud vet att att tjejer är riktiga manupulatörer, tjejer är så mycket före män i evolutionen att det inte ens är kul, enda anledningen jag kan ens vara i närheten av kvinnornas lek är för att jag har närmare IQ 150 och jag kan "vara nära deras nivå", om jag säger att jag är retard i jämförelse mot kvinnor då vet du var de står, jag är så jävla dum när jag tänker på hur smarta tjejerna är.

    Jag har suttit helt häpnadsväckande och varit helt förbluffad över hur jävla smarta de är.

    Alla trådar ni ser om män ställa frågor om är bara män som blivit manipulerade av dem utan ens att ha en aning om det för att tjejer är mycket mer utvecklade än män.

    Vad tycker du?

     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-13 22:57
    Hon sa det för att hon vill testa min personlighet och min intelligens, men svaret jag svarade fick henne att gå tillbaks och hålla tyst, (lovar att inte många män hade klarat av det)

  • Svar på tråden Pratade med en kvinna hon kallade mig för horunge
  • vech42

    om en tråd blir hatad så måste den innehålla något som väcker känslor 

  • cb66

    Med en IQ på 150 bör du kunna stava lite bättre. Tjejer vill ha killar som kan prata rent och vet hur stavningskontroll fungerar.

    En horunge är dessutom som används inom tryckeriteknink.

  • vech42
    cb66 skrev 2018-08-14 08:45:42 följande:

    Med en IQ på 150 bör du kunna stava lite bättre. Tjejer vill ha killar som kan prata rent och vet hur stavningskontroll fungerar.

    En horunge är dessutom som används inom tryckeriteknink.


    Du låter som en manipulativ H*******. Hmm, jag tror att jag stavar som jag vil 
  • Voyager
    cb66 skrev 2018-08-14 08:45:42 följande:

    Med en IQ på 150 bör du kunna stava lite bättre. Tjejer vill ha killar som kan prata rent och vet hur stavningskontroll fungerar.

    En horunge är dessutom som används inom tryckeriteknink.


    Håller helt med om det! En horunge är en ensam utgångs­rad överst eller ensam begynnelserad underst på en sida eller spalt. Kanske var det så personen upplevde dig en lite isolerad företeelse utanför ett sammanhang.
  • Fontana
    Voyager skrev 2018-08-15 04:21:33 följande:
    Håller helt med om det! En horunge är en ensam utgångs­rad överst eller ensam begynnelserad underst på en sida eller spalt. Kanske var det så personen upplevde dig en lite isolerad företeelse utanför ett sammanhang.
    Men hur är det med "änkor"? Jag glömmer alltid bort vem som är vem av horungar och änkor.

    Kan änkor och horungar träffas och ha det skönt tillsammans?
  • Voyager
    Fontana skrev 2018-08-15 12:58:12 följande:
    Men hur är det med "änkor"? Jag glömmer alltid bort vem som är vem av horungar och änkor.

    Kan änkor och horungar träffas och ha det skönt tillsammans?
    Ja, det är inte lätt att skilja på enkel och dubbel horunge, änkor och föräldralösa men beror på vilket språk man använder.

    Den allvarligare "dubbel horunge", d.v.s. sista raden i ett stycke överst på en sida kallas ofta 'widow' på engelska änka medan "enkel horunge", d.v.s. första raden i ett stycke ensam längt ned på sidan för 'orphan', föräldralös.

    Oavsett vilket skriver Christer Hellmark så här: "Horungar är alltid fula, ibland också störande inslag i den typografiska helheten."

    Kanske var det något sådant kvinna kände när hon mötte någon hon upplevde "ful i mun" eller som ett "störande inslag".

    För övrigt ska INGEN som är född av en prostituerad här känna sig förfördelad! För att undvika missförstånd använder jag inte denna terminologi och anser givetvis att horor, hallikar och deras barn har lika högt människovärde som jag och alla andra! Det är HANDLINGARNA jag inte gillar och aldrig kan tända på själv!
  • vech42

    Ja så kreativt av er, tänker gå ut snart och dricka landets dyraste kaffe, den smakar som den kostar.

  • vech42
    portad skrev 2018-08-15 15:50:00 följande:
    Du har ändå stora problem med att formulera dig skriftlig. Har du samma problem med det muntliga språket så förklarar det kanske kvinnans nedlåtande kommentar.
    Vad exakt i texten fick dig tycka så? Kan du citera den meningen som fick dig tycka så? Så jag kan se hur du ser på saken.
  • Voyager
    vech42 skrev 2018-08-15 15:21:02 följande:

    Ja så kreativt av er, tänker gå ut snart och dricka landets dyraste kaffe, den smakar som den kostar.


    Det tycker jag var riktigt "billigt" (om du förstör vad jag menar).
  • vech42
    Voyager skrev 2018-08-15 19:28:07 följande:
    Det tycker jag var riktigt "billigt" (om du förstör vad jag menar).
    ca 8 sekunder, du syftar för min plånbok ja. 
  • Aniiee

    Med tanke på alla dina trådar så underar jag lite om du inte råkade lägga en nolla för mycket när du skrev din IQ i den här tråden. Eller råkade skriva två gånger som gick ihop sig till en kanske.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee

    BTW, vilket är landets dyraste kaffe? Jag dricker ju inte kaffe så jag har lite dålig koll. Ugan importerar kaffe ibland, det kaffet är ju apdyrt, så om det finns i Sverige till lite billigare peng så är det ju trevligt.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • vech42
    Aniiee skrev 2018-08-15 21:25:14 följande:

    BTW, vilket är landets dyraste kaffe? Jag dricker ju inte kaffe så jag har lite dålig koll. Ugan importerar kaffe ibland, det kaffet är ju apdyrt, så om det finns i Sverige till lite billigare peng så är det ju trevligt.


    Hej, jag kanske går off topic men jag brukar kolla i spegeln väldigt ofta, sedan brukar jag pussa mig själv och intalar mig själv att jag är mycket bättre än dig och sedan tror jag verkligen på det.
  • cb66
    vech42 skrev 2018-08-15 21:27:49 följande:
    Hej, jag kanske går off topic men jag brukar kolla i spegeln väldigt ofta, sedan brukar jag pussa mig själv och intalar mig själv att jag är mycket bättre än dig och sedan tror jag verkligen på det.
    Jag är helt övertygad på att du är bäst i hela världen på att pussa dig själv i spegeln. Ingen annan kan göra det bättre än vad du kan.
Svar på tråden Pratade med en kvinna hon kallade mig för horunge